تیم والیبال شهرداری ارومیه مقابل مهمان مشهدی خود پیروز شد

ارومیه - ایرنا - تیم شهرداری ارومیه در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر والیبال در خانه مقابل نیان الکترونیک مشهد به یک برد شیرین دست یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مسابقه که بعد از نزدیک به یک ماه تعطیلی و در آغاز دوباره لیگ برتر والیبال عصر یکشنبه در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد، تیم میزبان ۳ بر ۲ مهمان مشهدی را شکست داد.

شهرداری ارومیه ست اول را ۲۵ بر ۲۲ و ست چهارم را ۲۵ بر ۲۳ از حریف خود برد و ۲۵ بر ۲۳ در ست دوم و ۲۵ بر ۱۸ در ست سوم به نیان الکترونیک باخت تا این دیدار نزدیک و پایاپای به ست پنجم کشیده شود.

در ست سرنوشت ساز پنجم شهرداری ارومیه در امتیازات پایانی موفق ظاهر شد و در نهایت ۱۵ بر ۱۳ حربف خود را شکست داد و در نهایت با یک برد شیرین زمین را ترک کرد.

علیرضا بهبودی، مهدی جلوه، امین رضوی، محمدعلی فلاح، سیدامین علوی، یونس جوان و جابر اسمعیل پور برای نیان الکترونیک و میلاد فتاحی، پرویز پزشکی، مبین نصری، آرش کشاورزی، محمود رسولی، یاسین کاظم زاده و جاوید اسماعیل زاده برای تیم شهرداری ارومیه به عنوان ترکیب اولیه به زمین آمدند.

ضمن اینکه داود نافعی به عنوان داور اول و اسماعیل رزقی به عنوان داور دوم قضاوت این بازی را برعهده داشتند.

محمدعلی فلاح بازیکن نیان با ۲۰ امتیاز بیشترین امتیاز را گرفت و مبین رضوی با ۱۹ امتیاز بهترین بازیکن شهرداری لقب گرفت.

از نکات جالب این بازی ندادن سرمربی نیان الکترونیک به سیدمحمد موسوی ستاره و ملی پوش اسبق این تیم بود.

به این ترتیب نیان الکترونیک با ۶ برد به رده ششم سقوط کرد و شهرداری ارومیه با ۲ برد و تنها ۶ امتیاز در رده آخر جدول باقی ماند.

در هفته دوازدهم شهرداری ارومیه میزبان هورسان رامسر و نیان الکترونیک میزبان صدرنشین لبنیات هراز آمل خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha