۵ دی ۱۴۰۱، ۱۸:۱۴
کد خبرنگار: 934
کد خبر: 84981337
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خدمات نظام باید برای نسل جوان تبیین شود

آستارا- ایرنا- فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آستارا گفت: خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران و واقعیت‌های جامعه باید برای نسل جدید تبیین شود، وگرنه دشمن ذهن جوانان ما را به سوی خود سوق خواهد داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ بهزاد قنبری روز دوشنبه در نشست هماهنگی گرامی‌داشت مناسبت‌های ۹ و ۱۳ دی بیان کرد: دشمن در دشمنی خود مصمم است و با توجه به ماهیت پرسشگری نسل جدید می‌تواند از آنها سوءاستفاده کند که برای مقابله با این شرایط باید با استفاده از آموزه‌های عاشورایی چهره تروریستی آمریکا از جمله در ترور شهید سلیمانی نشان داده شود.

وی افزود: اگر کوتاهی در زمینه تبیین خدمات نظام و دولت صورت بگیرد، دشمنان خواهند توانست میدان نبرد را به سمت و سوی خودشان سوق دهند و زحمات شهدا، رزمندگان و مسئولان را زیر سوال ببرند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آستارا اظهار کرد: در این راستا مدیران و مسئولان به عنوان خواص باید مانند شهید سلیمانی مردان میدان بوده و در تراز مکتب شهدای مقاومت برنامه داشته باشند تا برای از دست رفتن فرصت‌های موجود غبطه نخورند، چرا که در صورت کوچکترین غفلتی، پشیمانی دیگر سودی نخواهد داشت.

وی با تاکید بر مردمی‌سازی برنامه‌ها با استفاده از ظرفیت هنرمندان و بازاریان اضافه کرد: مدیران باید به صورت جهادی پای کار باشند، چرا که به گفته مقام معظم رهبری کار جهادی دشمن را مایوس خواهد کرد.

قنبری گلباران مزار شهدا، اجتماع بزرگ پسران و دختران حاج قاسم، ویزیت رایگان در نقاط محروم، برپایی میزهای خدمت، همایش سواد رسانه‌ای، تداوم خدمت‌رسانی در قالب کمک‌های مومنانه، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، تبیین جبهه مقاومت و نقش شهید سلیمانی در حراست از مرزهای اسلامی را از جمله برنامه‌ها به مناسبت ۱۳ دی عنوان کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار آستارا نیز در این نشست یادآور شد: مردم گیلان در سال ۸۸ یک روز پیش از سایر نقاط کشور به مقابله با فتنه برخاستند که پنجشنبه هشتم دی ساعت ۱۰ صبح در مسجد محمد رسول الله (ص) آستارا و پس از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع لوندویل مراسم سخنرانی به همین مناسبت برگزار می‌شود.

حسن آدمیت عنوان کرد: دیدار با خانواده شهدا به ویژه شهدای امنیت، برگزاری ویژه برنامه‌های تبیینی با بهره‌برداری از ظرفیت مساجد، تبیین یوم‌الله ۹ دی با استفاده از ظرفیت فضای مجازی، اجرای برنامه‌های بصرتی در مدارس از جمله برنامه‌ها به مناسبت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است.

وی همچنین فضاسازی شهری و تبلیغات محیطی در اداره‌ها، دانشگاه‌ها، مدرسه‌ها و کانون‌های فرهنگی-هنری، برگزاری فعالیت‌های قرآنی در مساجد و مراکز فرهنگی، تولید کلیپ، نماهنگ و عکس نوشته، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری مانند کتابخوانی، نقاشی و قصه‌گویی را از دیگر برنامه‌ها به مناسبت ۹ دی در شهرستان آستارا برشمرد.

شهرستان آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در منتهی الیه غرب استان گیلان، در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha