۱۸ دی ۱۴۰۱، ۱۸:۲۸
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 84992791
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سازمان همکاری اسلامی افزایش یورش صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی را بررسی می‌کند

تهران- ایرنا- سازمان همکاری اسلامی از برگزاری نشستی برای بررسی افزایش هتک حرمت مسجد الاقصی توسط صهیونیست‌های تندرو طی سه شنبه هفته جاری در جده خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از خبرگزاری اسپوتنیک، سازمان همکاری اسلامی در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد که سه شنبه هفته جاری ۱۰ ژانویه نشست «فوق‌العاده‌ای» را برای بررسی یورش صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی برگزار می‌کند.

برپایه این بیانیه، این نشست در مقر سازمان همکاری اسلامی در شهر جده عربستان برگزار می‌شود.

در این بیانیه همچنین آمده است که تصمیم به برگزاری این نشست درپی یورش‌ صهیونیست‌ها به قدس اشغالی و مسجد الاقصی و همچنین اقدام اخیر ایتامار بن گویر وزیر تندرو کابینه جدید رژیم صهیونیستی و هتک حرمت مسجد الاقصی توسط وی و تلاش رژیم اسرائیل برای تغییر وضعیت قانونی و تاریخی این مکان مقدس اتخاذ شد.

ایتامار بن گویر وزیر امنیت داخلی کابینه رزیم صهیونیستی در سایه حمایت نیروهای رژیم صهیونیستی صبح سه شنبه هفته گذشته به همراه شماری از صهیونیست ها به مسجد الاقصی یورش برد.

این اقدام بن گویر واکنش‌های فلسطینی و عربی قابل توجهی را به همراه داشته است و علاوه بر چهره‌ها و گروه‌های مقاومت فلسطین کشورهای عربی ازجمله قطر، اردن، امارات، عربستان، سازمان همکاری اسلامی و وزارت خارجه ترکیه آن را محکوم کردند.کشورهای مذکور همچنین اقدام بن گویر را یک حرکت تحریک آمیز ارزیابی کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha