سرمربی فوتبال سپاهان اصفهان: یک بازی سخت و رقابتی‌تماشا کردیم

اصفهان_ایرنا_سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: یک بازی سخت و رقابتی با شدت و کیفیت بیشتر نسبت به بازی رفت تماشا کردیم.

به گزارش ایرنا، ژوزه مورایس شامگاه پنجشنبه در نشست خبری بعد از دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و استقلال که با برتری تیمش به پایان رسید افزود: بازی سختی بود که بتوانیم آن را مدیریت و کنترل کنیم.

وی افزود: استقلال از لحاظ تیمی و بازیکن، قدرت مناسبی داشت و بازی خوبی ارائه کرد.

مورایس با بیان اینکه ما فرصت اول را برای گلزنی داشتیم، افزود: استقلالی‌ها موقعیت دیگری داشتند که پیام نیازمند توانست آن را مهار کند و همانجا با خودم گفتم بازی راحتی نخواهیم داشت.

سرمربی سپاهان ادامه داد: استقلال یک خط پنج نفره شامل وینگرها و سه مدافع داشت که تلاش می‌کردند بازی را از داخل ببندند و عرصه را بر ما تنگ کنند، آنها می‌توانستند ضدحمله های مداوم به وجود بیاورند و خود را در موقعیت‌های خوبی قرار بدهند.

مورایس از اینکه توانسته بازیکنانش را از لحاظ مدیریت بازی در این شرایط، کنترل مسابقه و استفاده از شانس‌ها ارزیابی کند ابراز خرسندی کرد و افزود:در نیمه دوم توانستیم ساختار بازی را عوض کنیم، آنها می‌خواستند توپ را از طریق مدافعان کناری به وسط زمین منتقل کنند و ضدحمله بزنند.

وی گفت: بیشتر موقعیت‌های استقلال از ارسال‌ها و توپ سوم بود که توانستیم آن را کنترل کنیم.

مورایس درباره اعتراض ریکاردو ساپینتو به اعلام پنالتی به سود سپاهان در دقایق تلف‌شده گفت: من داور نیستم، اما تصاویر را دیدم و اگر داور بودم، می‌گفتم خطا رخ داد.

وی با بیان اینکه در بازی‌ گاهی نتایجی اتفاق می‌افتد که اگر تیم‌مان عقب باشد و پیروز نشویم، شاید برای ما قابل قبول نباشد، افزود: مربی حریف می‌تواند نظر متفاوتی داشته باشد، اما وقتی داور سوت می‌زند، همه باید به تصمیماتش احترام بگذارند.

مورایس افزود: البته داور هم ممکن است مرتکب اشتباه شود با این حال خطا واضح بود و نمی‌توانیم آن را اشتباه بدانیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: دو تیم بازی خیلی خوبی ارائه کردند و موقعیت‌هایی به دست آوردند.

وی ادامه داد: ما هم در بازی‌های گذشته فرصت یک پنالتی را داشتیم که نمی‌گوییم شبهه‌ای داشته است و از آن گذشتیم، اگر آن موقعیت را داشتیم، می‌توانستیم نتیجه دیگری رقم بزنیم، با این حال باید نتایج فعلی را بپذیریم.

مورایس در خصوص نقل و انتقالات بازیکنانش گفت: باید صبر کنیم تا ببینیم در روزهای آتی چه اتفاقی می افتد، تصمیم داریم تا قبل از اینکه تغییرات قطعی نشده درباره آن صحبتی نکنیم.

دیدار تیم های سپاهان اصفهان و استقلال تهران از هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال عصر پنجشنبه (۲۹ دی ماه ۱۴۰۱) در ورزشگاه نقش جهان برگزار و با برتری ۲ بر یک سپاهان به پایان رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha