۲۹ دی ۱۴۰۱، ۲۲:۵۵
کد خبرنگار: 1362
کد خبر: 85003923
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی تیم فوتبال استقلال: داور؛ نتیجه بازی را عوض کرد

اصفهان_ایرنا_سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: لایق این بودیم که بازی را ببریم اما داور نتیجه بازی را عوض کرد، ما لایق مساوی هم نبودیم، ولی بازی را باختیم.

به گزارش ایرنا، ریکاردو ساپینتو شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پس از بازی فوتبال سپاهان و استقلال در هفته شانزدهم لیگ برتر که به شکست تیمش منتهی شد، افزود: نیمه اول رقابتی بود و تا پایان این نیمه موقعیت‌های زیاد و بهتری داشتیم، یک توپ البته لو رفت و آنها یک موقعیت گلزنی داشتند، نتیجه در نیمه اول خوب بود و حتی با وجود جنگندگی که نشان دادیم بازی خیلی کیفیت نداشت، اما پس از اینکه گُل را خوردیم بازی را با تعویض‌ها عوض کردیم و شروع به خوب بازی کردن کردیم و گل زدیم.

سرمربی تیم استقلال ادامه داد: یک پنالتی داشتیم که داور خطا روی محمد محبی را نگرفت و به بازیکن ما کارت زرد داد.

وی افزود: تیم حریف موقعیت‌های زیادی نداشت و روی چند ضربه کاشته موقعیت ایجاد کردند، ولی با توپ نمی‌توانستند موقعیت ایجاد کنند.

ساپینتو با انتقاد از اینکه داور برای سپاهان پنالتی گرفت، گفت: هنوز صحنه را ندیدم، ولی به بازیکنانم اعتماد دارم، بازیکنان کمی تماس داشتند و داور در آن موقعیت نمی‌توانست ببیند بازیکنان تماس داشتند یا نه و دوباره از ما امتیاز گرفتند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: هنوز امتیازهای زیادی باقی مانده است و با وجود این همه مصدومیت، رفتارهایی که از بازیکنانم می‌بینم، خوب است و می توانیم به قهرمانی برسیم.

ساپینتو درباره علیرضا رضایی گفت: او روی بدشانسی گُل خورد، رضایی دروازه‌بان خوبی است و صد درصد به او اطمینان دارم.

سرمربی استقلال تصریح کرد: صحبت‌های مداوم داور با بازیکنان در روحیه آنها تأثیرگذار است و باید شفاف‌سازی شود، این رفتارها طبیعی نیست.

وی افزود: رفتاری که داور با محبی داشت، طبیعی نبود، پنالتی واضحی روی محبی رخ داد، ولی داور نگرفت، داور یک متر با محبی فاصله داشت، ولی به بازیکن ما کارت زرد داد.

سرمربی استقلال ادامه داد: دقیقه ۹۰، داور به سود سپاهان پنالتی گرفت، او نمی‌توانست همه صحنه را ببیند، ما بارها از طریق تلویزیون نگاه کردیم که تماس وجود دارد، ولی به آن شدت نیست، جایی که داور حضور داشت، ممکن نبود صحنه را ببیند. داور تنها یک متر با محبی فاصله داشت، ولی به مهاجم ما کارت داد.

ساپینتو گفت: در شرایطی که باید سه امتیاز را می‌گرفتیم، آن را از دست دادیم،دوباره حداقل ۲ امتیاز از ما گرفتند، اگر پنالتی ما گرفته می‌شد، پنالتی آنها گرفته نمی‌شد.

وی که در بازی رفت با سپاهان گفته بود اگر بازیکنانش را در اختیار داشت، به این تیم نمی‌باخت، درباره شکست امروز با وجود بازیکنان جدید گفت: در بازی اول داور ۲ اشتباه کرد و یک پنالتی نیز برای ما گرفته نشد.

سرمربی استقلال با بیان اینکه درست است شش امتیاز مقابل سپاهان از دست دادیم، اما لایق باخت نبودیم، افزود: در فوتبال برخی مواقع اتفاقاتی می‌افتد که مربی نمی‌تواند کنترل کند، عملکرد امروز تیمم خیلی خوب بود، لایق این بودیم که نبازیم و ببریم اما داور اشتباه بزرگی کرد و نتیجه را تغییر داد.

دیدار تیم های سپاهان اصفهان و استقلال تهران از هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال عصر پنجشنبه (۲۹ دی ماه ۱۴۰۱) در ورزشگاه نقش جهان برگزار و با برتری ۲ بر یک سپاهان به پایان رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha