فرماندار: عملیات احداث ۲۸۰ واحد مسکن ملی در نمین آغاز شد

اردبیل - ایرنا - فرماندار نمین با اعلام نام‌نویسی ۴۰۰ متقاضی مسکن ملی در این شهرستان، از آغاز عملیات احداث ۲۸۰ واحد مسکونی خبر داد.

طیب امینی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: برای احداث مسکن ملی در این شهرستان بیش از ۷۰ هکتار زمین در شهر آبی بیگلو، نزدیک به ۳۰ هکتار در شهر عنبران و ۱۰۰ هکتار زمین در شهر نمین تامین شده است.

وی ادامه داد: در راستای اجرای این طرح ملی و تامین مسکن اقشار مختلف در شهرستان نمین، در کنار انبوه سازان، زمین مورد نیاز برای افراد نیز تامین می‌کنیم تا ساخت و ساز به صورت انفرادی و طبق برنامه و مقررات لازم ادامه یابد.

فرماندار نمین همچنین درخصوص توسعه فضاهای آموزشی به تناسب توسعه ساخت و ساز واحدهای مسکونی گفت: ۱۱ باب مدرسه در این شهرستان با ۷۴۰ میلیارد ریال اعتبار در حال احداث است که ۲ باب آن برای افتتاح در دهه فجر امسال آماده است و بقیه در آینده افتتاح خواهد شد.

فرماندار نمین همچنین با اشاره به تعدد گلخانه‌ها در این شهرستان گفت: مجوز احداث گلخانه‌های کوچک، یکروزه صادر می‌شود و برای این طرح‌های تولیدی و اشتغالزا از محل تبصره ۱۶، مبلغ ۶۵۰ میلیارد ریال اعتبار تامین شده و آماده پرداخت است.

امینی همچنین از آماده افتتاح بودن ۴۳ طرح عمرانی و اقتصادی با ۱۴ میلیون و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار و سرمایه‌گذاری در این شهرستان به میمنت دهه فجر خبر داد و گفت: این حجم سرمایه‌گذاری عمرانی و اقتصادی طی ۱۰ سال گذشته در نمین بی‌سابقه است و با افتتاح این طرح‌ها برای ۸۲۰ نفر شغل ایجاد خواهد شد.

شهرستان نمین در ۳۰ کیلومتری شرق اردبیل قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha