۱۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۹:۲۷
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85021697
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۰ واحد مقاوم‌سازی مسکن روستایی در ملایر به متقاضیان واگذار شد

همدان- ایرنا- همزمان با ششمین روز از ایام دهه فجر، ۲۰ واحد مقاوم‌سازی شده مسکن روستایی با میزان تسهیلاتی بیش از دو میلیارد تومان با حضور جمعی از مسئولان در شهرستان ملایر به متقاضیان واگذار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ فرماندار ویژه ملایر روز دوشنبه در آئین افتتاح طرح‌های بنیاد مسکن شهرستان ملایر در بخش زند اظهار داشت: امروز به برکت انقلاب اسلامی حتی در دورترین نقاط روستایی، خدماتی همچون آب، برق، گاز و تلفن ارائه شده است.

"سلمان اسماعیلی" احداث مسکن برای محرومان را از دستاوردهای بزرگ انقلاب و امام راحل برشمرد و افزود: دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در راستای احداث مسکن برای محرومان و نیازمندان و طرح نهضت ملی مسکن، گام‌های بلندی برداشته است.

وی با بیان اینکه ملایر، استان همدان و کل کشور امروز به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است، بیان کرد: همزمان با ایام دهه فجر طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ صنعتی و تولیدی در این شهرستان در دست افتتاح و راه‌اندازی است.

فرماندار ویژه ملایر ورود جدی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای ایجاد اشتغال و تولید در این شهرستان را ستودنی خواند و افزود: شرکت زرباف غرب نمونه بارز اراده قوی برای توسعه اشتغال و تولید است.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: اقدام سرمایه‌گذاران در این شرکت و سایر واحدهای تولیدی و صنعتی، عین عبادت است که روی پای خود ایستاده‌ و سرمایه شخصی خود را وارد کار کردند تا برای همشهریان‌شان که مطالبه شغل دارند، اشتغال ایجاد کنند و این اقدام قابل تقدیر است.

۲۰ واحد مقاوم‌سازی مسکن روستایی در ملایر به متقاضیان واگذار شد

وی با بیان اینکه همواره حامی سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی هستیم، ادامه داد: در سومین روز از ایام دهه فجر با ورود سرمایه‌گذاران، عملیات اجرایی نخستین سایت پرتودهی غرب کشور آغاز و طرح توسعه شرکت کیان‌کُرد افتتاح شد.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ملایر نیز گفت: امروز به صورت همزمان سه طرح اجرای آسفالت روستای پیروز، علوی و آورزمان با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان با ۳۳ هزار مترمربع آسفالت به طول ۲.۵ کیلومتر افتتاح شد.

"داود سوری" افزود: همچنین ۲۰ واحد مقاوم‌سازی شده مسکن روستایی با رقم تسهیلات دو میلیارد تومان به صورت همزمان افتتاح و به متقاضیان واگذار شد.

وی بیان کرد: از ۲۶ هزار واحد روستایی در این شهرستان، ۱۸ هزار و ۷۰۰ واحد با شاخص ۷۳ درصد پایان کار دریافت کرده‌اند، در حالی‌که شاخص استانی مقاوم‌سازی مسکن روستایی ۶۵ درصد و شاخص کشوری ۵۱ درصد است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ملایر با بیان اینکه ملایر در زمینه مقاوم‌سازی مسکن روستایی جایگاه خوبی دارد، افزود: امسال سهمیه ملایر یک‌هزار و ۴۰۰ فقره تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن روستایی تعیین شده که با گذشت دو ماه، حدود یک‌هزار و ۱۰۰ فقره به بانک‌های عامل شهرستان معرفی شده است.

۲۰ واحد مقاوم‌سازی مسکن روستایی در ملایر به متقاضیان واگذار شد

سوری ادامه داد: طبق گفته "علی نیکزاد" رئیس بنیاد مسکن کشور، سال ۱۴۱۰ جشن مقاوم‌سازی تمامی واحدهای مسکن روستایی را برگزار خواهیم کرد که مدیرکل بنیاد مسکن استان همدان این امر را بومی‌سازی و پیش‌بینی کرده تا سال ۱۴۰۷ جشن پایان مقاوم‌سازی مسکن روستایی استان همدان را برگزار می‌کنیم.

به گزارش ایرنا؛ در این آئین طرح‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر نیز شامل اجرای آسفالت، بهسازی، لکه‌گیری و روکش آسفالت محور همدان_ ملایر_ اراک، روکش محور ملایر_ قوزان_ اسلامشهر آق‌گل، کنارگذر پل مهدویه و پروژه احمدآباد با اعتباری بیش از ۴۴ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

همچنین عملیات اجرایی بهسازی محور هریرز و پریان با بیش از ۱۰ میلیارد تومان اعتبار آغاز شد.

در ششمین روز دهه فجر همچنین شرکت زرباف غرب تولیدکننده نوارهای نساجی ساده و کش‌دار با حجم سرمایه‌گذاری ۱۷ میلیارد تومان به متراژ ۷۰۰ مترمربع در شهرک صنعتی سهند به بهره‌برداری رسید که زمینه اشتغال برای ۲۰ نفر به صورت مستقیم را ایجاد کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha