۱۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۵۶
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85161723
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

ورزش صبحگاهی همدان سرآمد کشور است

۱۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۵۶
کد خبر: 85161723
ورزش صبحگاهی همدان سرآمد کشور است

همدان- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: ورزش صبحگاهی همدان به لحاظ فعالیت مستمر و گسترده، سازماندهی ورزشکاران و نیز برگزاری همایش‌های متعدد، سرآمد کشور است.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان علی حقیقی اظهار داشت: ورزش صبحگاهی به دلیل راحتی انجام حرکات ورزشی و دسترسی رایگان و آسان گروه‌های مختلف جامعه، امروزه از استقبال بسیار خوب در بین شهروندان برخوردار است.

وی اضافه کرد: با اشاره به اهمیت و جایگاه ورزش صبحگاهی در حفظ سلامتی و نشاط افراد، خاطرنشان کرد: این همایش ورزشی با حضور جمعی از بهترین مربیان و مدرسان ورزش صبحگاهی برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان با درخواست از دستگاه‌های اجرایی استان همدان برای همکاری دربرگزاری هرچه بهتر این همایش، افزود: ورزش صبحگاهی بهترین اقدام برای شروع فعالیت‌های روزمره است و عامل مهمی برای ایجاد و حفظ نشاط و شادابی فرد در طول روز محسوب می‌شود.

سرپرست هیات ورزش‌های همگانی استان همدان نیز در این همایش گفت: در حال حاضر بیش از ۲۰۰ ایستگاه ورزش صبحگاهی زیرنظر این هیات در سطح استان دایر است و جمعیت قابل توجهی را به ورزش جذب کرده است.

هادی سبزواری اظهار داشت: تمامی ایستگاه‌های ورزشی صبحگاهی دارای مربیان تایید شده و باتجربه هستند و با آموزش اصولی تمرین‌های ورزشی را ارائه می‌دهند.

به گفته وی، فعالیت ورزش‌های همگانی استان همدان بر اساس آمارها جزو استان‌های برتر کشور به شمار می‌رود و ورزش صبحگاهی همدان فعال‌ترین در غرب ایران است.

رییس هیات ورزش‌های همگانی استان همدان اضافه کرد: امروزه ورزش صبحگاهی به عنوان یکی از رشته‌های فعال در بین آحاد جامعه به طور روزانه گسترش می‌یابد.

وی خاطر نشان کرد: ورزش صبحگاهی بهترین زمان برای شروع فعالیت روزمره زندگی مردم است و عامل مهمی در نشاط و شادابی ورزشکاران به شمار می‌رود.

سبزواری اظهار داشت: ورزش صبحگاهی نیاز به آموزش تخصصی ندارد و تمامی رده‌های سنی می‌توانند در این حوزه فعالیت داشته باشند.

وی افزود: ورزش صبحگاهی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی دستگاه ورزش و هیات همگانی در سطح استان‌ها است.

همایش بزرگ ورزش صبحگاهی به مناسبت عید سعید غدیر خم با حضور یکهزار ورزشکار در میدان قائم شهر همدان برگزار شد.

این همایش با همکاری ستاد غدیر، اداره کل ورزش و جوانان و هیات همگانی استان همدان و با حضور آقایان و بانوان برگزار شد.

همچنین هدف از برگزاری این همایش، ایجاد نشاط و شادی، برگزاری جشن ولایت و ترویج ورزش همگانی بود و به حاضران به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha