امام جمعه یزد: مردم با حضور در راهیپمایی ۲۲ بهمن وفاداری به انقلاب را نشان دهند

یزد - ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: مردم با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بار دیگر در منظر جهانیان وفاداری خود را به نظام نشان دهند.

به گزارش ایرنا، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن اوج عزت، اقتدار، بصیرت و دشمن شناسی ملت است و باید باشکوه برگزار شود.

وی ادامه داد: چشم جهانیان به راهپیمایی و حضور مردم ما دوخته شده و باید با برگزاری شایسته و مشارکت گسترده توطئه‌های مختلف و جنگ ترکیبی را خنثی کرد.

امام جمعه یزد اظهار کرد: ۲۲ بهمن یوم الله است و باید مردم و مسئولان همواره قدردان نظام باشند و با مقاومت و بصیرت اهداف شوم استکبار را نقش بر آب کنند.

ناصری بیان کرد: انقلاب اسلامی در سایه مکتب و دین اسلام، وحدت مردم و رهبری‌های حضرت امام خمینی (ره) به پیروزی رسید و باید این رمز و راز همواره حفظ شود.

امام جمعه یزد: مردم با حضور در راهیپمایی ۲۲ بهمن وفاداری به انقلاب را نشان دهند

وی در ادامه به عفو اخیر مقام معظم رهبری برای کسانی در آشوب‌ها حضور داشتند اشاره و این اقدام را کاری پدرانه و دلسوزانه ذکر و از معظم‌له قدردانی کرد.

امام جمعه یزد اظهار کرد: در حوادث اخیر و آشوب‌ها تعدادی از نیروهای امنیتی و انتظامی برای حفظ امنیت به فوز عظیم شهادت رسیدند و باید همه ماموریت دینی و انقلابی خود را عمل کنند.

ناصری به اهمیت رسیدگی به برخی گرانی‌ها به خصوص کالاهای مورد نیاز مردم در کشور اشاره کرد که مسئولان و دولت باید برای حل مشکل جدی اقدام کنند.

وی همچنین به اهمیت برنامه‌ریزی برای خودکفایی در برخی محصولات کشاورزی و نیاز دامداران در کشور اشاره کرد که به کار جهادی و انقلابی نیاز دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha