۲۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۲۳
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85026201
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیروزی نماینده کردستان در گام اول مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال بانوان

سنندج- ایرنا- تیم تیروژ حیات کردستان در دیدار نخست مرحله پلی آف لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور، مقابل "پازآشاآروین تهران" به پیروزی رسید.

به گزارش ایرنا، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور و در اولین بازی از مرحله پلی‌آف، تیروژ حیات کردستان روز جمعه در سالن آزادی سنندج میزبان پازآشاآروین تهران بود که با نتیجه قاطع ۶۲ بر ۴۶، مهمان خود را شکست داد.

بانوان بلندقامت کردستانی باانگیزه زیادی در میدان حاضر شدند و در یک بازی خوب و حساب شده، تیم تهرانی را با شکست بدرقه کردند.

تیم تیروژ حیات کردستان با ۱۴ برد، پنج باخت و ۳۴ امتیاز در رده چهارم جدول رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور قرار دارد.

امروز در دیگر بازی‌ها هم "بهمن تهران" با نتیجه ۸۷ بر ۴۶ از سد "ستاد شرکت ملی گاز تهران" گذشت، "پالایش نفت آبادان" ۶۶ بر ۶۳ "نیکان تهران" را مغلوب کرد و "شهرداری گرگان" هم با نتیجه ۶۴ بر ۴۹ مقابل "ذوب آهن اصفهان" پیروز شد.

تیم بهمن تهران در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر بستکبال بانوان کشور قرار دارد.

هر تیمی در این مرحله به ۲ پیروزی در سه بازی برسد به مرحله نیمه نهایی راه پیدا خواهد کرد.

گروه بهمن تهران، پالایش نفت آبادان، شهرداری گرگان، تیروژ حیات کردستان، ذوب آهن اصفهان، پاز آشا آروین، نیکان تهران، ستاد شرکت ملی گاز تهران، سپهرداد تهران و پادمایدک ایرانیان اصفهان، ۱۰ تیم حاضر در این فصل از رقابتهای لیگ برتر هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha