۲۷ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۱۶
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85357452
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سنندج میزبان رقابت های مرحله دوم لیگ دسته یک بسکتبال کشور

سنندج- ایرنا- دور دوم رقابت های لیگ دسته یک بسکتبال کشور، بهمن ماه به میزبانی شهر سنندج برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، مرحله نخست رقابت های بسکتبال لیگ ملی دسته یک مردان کشور طی روزهای ۲۰ تا ۲۲ دیماه در شهرهای مختلف آغاز به کار کرد و ۳۲ تیم در قالب هشت گروه چهار تیمی به نمایندگی از استان های مختلف در این مسابقات حضور دارند.

تیم خانه بسکتبال کردستان تنها نماینده استان در این رقابت ها حضور پیدا کرده است و در گروه c مسابقات با تیم های خانه بسکتبال اسدآباد، خانه بسکتبال خرم آباد و خانه بسکتبال ایلام هم گروه است.

مرحله نخست دور رفت این مسابقات در گروه c به میزبانی استان ایلام و در سالن خانه بسکتبال این شهر برگزار شد.

تیم خانه بسکتبال کردستان در پایان این مسابقات با کسب سه بُرد و بدون شکست در جایگاه تیم نخست جدول گروه c قرار گرفت.

با درخواست هیات بسکتبال کردستان و همچنین با اعلام فدراسیون بسکتبال دور برگشت مرحله اول گروهی این مسابقات در گروه c به میزبانی استان کردستان و در شهر سنندج برگزار خواهد شد.

این مسابقات از هفته آینده با حضور چهار تیم حاضر در گروه c در سالن آزادی برگزار می شود و نماینده کردستان در اولین دیدار دور برگشت روز چهارشنبه چهارم دیماه به مصاف تیم خانه بسکتبال ایلام می رود و خانه بسکتبال خرم آباد و خانه بسکتبال اسدآباد با هم دیدار خواهند کرد.

پنجشنبه پنجم بهمن نیز خانه بسکتبال اسدآباد به مصاف خانه بسکتبال ایلام می رود و خانه بسکتبال کردستان با خانه بسکتبال خرم آباد رقابت خواهد کرد.

جمعه ششم بهمن نیز رقابت بین خانه بسکتبال ایلام و خانه بسکتبال خرم آباد برگزار می شود و خانه بسکتبال کردستان با خانه بسکتبال اسدآباد دیدار خواهد رفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha