۲۳ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۴۹
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85027520
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

شرکت برق خراسان شمالی ۵۰ میلیارد تومان از مشترکان طلب دارد

بجنورد- ایرنا- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: این شرکت ۵۰ میلیارد تومان از مشترکان برق این استان طلب دارد که بیشترین حجم آن مربوط به دستگاه‌ها و شرکت‌های دولتی است.

حسن چاهی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از مجموع این میزان بدهی؛ ۳۲ درصد شامل ۱۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان مربوط به شرکت آب و فاضلاب استان و مابقی نیز مربوط به سایر سازمان‌ها، ارگان‌ها، صنایع و بخش خانگی و تجاری است.

وی افزود: تلاش شده است با تهاتر بخشی از مطالبات را از شرکت آب و فاضلاب استان وصول شود که در این خصوص اقداماتی نیز انجام شده است.

چاهی بر وصول مطالبات صنایع استان نیز تاکید کرد و گفت: در راستای کمک به تولید برای وصول مطالبات این شرکت سخت گیری زیادی نمی شود اما از آنان می خواهیم که با اقساط و برنامه ریزی بدهی خود را پرداخت کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی ادامه داد: ۸۲ درصد مطالبات این نهاد تا بهمن ماه سال جاری وصول شده است و مابقی مطالبات را نیز با تهاتر و هماهنگی وصول خواهیم کرد.

رعایت الگوی مصرف ۸۲ درصد مشترکان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: اینک ۸۲ درصد مشترکان برق این استان رعایت الگوی مصرف را دارند که سهم این مشترکان ۶۳ درصد از مصرف برق استان است.

چاهی خاطرنشان کرد: ۱۷ درصد مصرف کنندگان برق ۲ برابر الگوی مصرف دارند که سهم آنان از مصرف برق استان ۳۲ درصد است.

وی گفت: یک درصد از مشترکان برق استان نیز بیش از ۲ برابر مصرف برق دارند که پنج درصد سهم برقی مصرفی استان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی تصریح کرد: اینک کنتورهای برق مشترکان پر مصرف این استان در راستای مدیریت مصرف تعویض و هوشمند سازی شده است.

خراسان شمالی یک میلیون نفر جمعیت دارد که هم اینک ۹۹.۹ درصد جمعیت شهری و روستایی استان خراسان شمالی از برق برخوردارند و ۳۸۵ هزار مشترک برق در بخش های تجاری، خانگی، ادارای و صنعتی و کشاورزی وجود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha