۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۷:۱۴
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85037782
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رشد ۴۴ درصدی درآمد پست در خراسان جنوبی

۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۷:۱۴
کد خبر: 85037782
رشد ۴۴ درصدی درآمد پست در خراسان جنوبی

بیرجند - ایرنا - مدیرکل پست خراسان جنوبی گفت: میزان درآمد این اداره کل از ابتدای امسال تاکنون نسبت به سال گذشته ۴۴ درصد رشد داشته و در این زمینه خراسان جنوبی رتبه نهم کشور را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین ظهوری روز چهارشنبه در نشست خبری افزود: همچنین در بهمن‌ امسال رشد درآمدی پست خراسان جنوبی به ۳.۵ میلیارد تومان معادل ۱۲۷.۷ درصد رسیده که در سطح کشور رتبه نخست را کسب کرده است.

وی گفت: یک میلیون و ۳۴۷ هزار مرسوله از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه وارد استان و یک میلیون و ۱۰۱ هزار و ۱۴۷ مرسوله صادر شده است.

مدیرکل پست خراسان جنوبی با بیان اینکه ۸۰ مرکز خرید اینترنتی در این استان فعال است اظهار داشت: در این مدت ۸۷ هزار و ۸۶۴ مرسوله خرید اینترنتی وارد استان و ۱۲ هزار و ۲۳۰ فقره مرسوله اینترنتی از خراسان جنوبی به دیگر نقاط کشور ارسال شده است.

وی گفت: در حوزه به‌هنگام‌سازی کدپستی نیز امسال ۱۲۱ هزار و ۵۹۰ رکورد در استان ثبت شده است.

ظهوری با اعلام اینکه بهمن ماه ۵۷ هزار حلقه لاستیک به نقاط مختلف کشور ارسال شد افزود: همچنین در مدت برودت سرما و افت فشار گاز، ۳۰ تن انواع گوشت با همکاری اداره پست درب منازل به مردم تحویل شده است.

وی بیان کرد: ۴۴ هزار گذرنامه زائران اباعبدالله الحسین (ع) در ایام اربعین با همکاری موزعین پست در کمترین زمان ممکن به آنها تحویل داده شده است که در این زمینه بسیار موفق و سریع عمل کرده‌ایم.

مدیرکل پست خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اداره کل پست استان ۱۴ اداره و دفتر در شهرهای مختلف دارد گفت: ۷۶ دفتر پیشخوان شهری، سه دفتر ارتباطات روستایی و هشت مرکز نمایندگی قبول شهری همچنین ۱۷۷ نمایندگی پست روستایی در سطح استان مشغول خدمات‌رسانی به مردم هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha