میدان بیشتری به فیلمسازان جوان حوزه مقاومت داده شود
نمایی از فیلم کوتاه «حدس فروشنده»

عسلویه- ایرنا- کارگردان فیلم کوتاه «حدس فروشنده» حاضر در هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت می‌گوید حوزه مقاومت در سال‌های اخیر صنعت سینما توانسته مراحل رشد خود را طی کند اما ارتقای آن نیازمند این است که میدان بیشتری به فیلمسازان جوان داده شود.

زهیر سقاچی از استان فارس کارگردان حدس فروشنده در گفت وگو با خبرنگار سینمایی ایرنا اعزامی به عسلویه اظهار داشت: سطح جشنواره امسال خوب است اما اگر کلاس‌های آموزشی بیشتر و در سطوح بالاتر برگزار یا حتی میدان بیشتری به جوانان فیلمساز داده شود، بویژه کسانی که در این دوره آثاری ارائه کرده‌اند، این امر می‌تواند به تعالی جشنواره فیلم مقاومت کمک کند.

وی با اشاره به کسب رتبه برتر حدس فروشنده در جشنواره ملی آسمان در تهران، جشنواره‌ منطقه‌ای فیلم کوتاه شیراز، جشنواره ملی فانوس و منطقه‌ای گرن گفت نخستین بار است که در جشنواره فیلم مقاومت در بخش داستانی حضور دارد.

سقاچی همچنین درباره داستان حدس فروشنده اظهار داشت: این فیلم ۲۳ دقیقه‌ای در مورد شخص تنخواه گردان شرکت ضایعات است که می خواهد این ضایعات را به فروش برساند که در نهایت با مخالفت اعضای شرکت مواجه می‌شود اما با همدستی منشی رییس شرکت این ضایعات را خارج کرده و به فروش می‌رسانند.

وی در بخش شهید قاسم سلیمانی جشنواره امسال حضور دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha