امام جمعه سمنان: عوامل ناامنی در مدارس سریع شناسایی و مجازات شوند

سمنان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: مسوولان دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی و قضایی استان با پیگیری موضوع ایجاد ناامنی در مدرسه‌ها در سریعترین زمان، عوامل اصلی و دخیل در این حادثه‌ها را شناسایی کنند و به اشد مجازات برسانند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی روز سه‌شنبه در پیامی با تبریک فرارسیدن نیمه شعبان و میلاد با سعادت امام زمان (عج) با اشاره به طراحی اخیر دشمنان برای ایجاد ناامنی در مدارس کشور گفت: دشمن پس از ناکامی در اغتشاشات و اقدامات شیطانی ماه‌های گذشته، در مرحله جدید وارد برنامه دیگری شده تا دانش‌آموزان عزیز بویژه دانش‌آموزان دختر را مورد هدف قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه اقدامات اخیر دشمن در راستای جنگ ترکیبی است که علیه نظام، انقلاب و مردم راه انداخته‌اند، افزود: دغدغه و نگرانی والدین دانش‌آموزان نسبت به سلامتی فرزندان خود به طور کامل درست، منطقی و به جاست و مسوولان وظیفه دارند این نگرانی را رفع کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی ادامه داد: دشمن تلاش می‌کند با اینگونه اقدام‌ها از دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان به دلیل همراهی نکردن در اغتشاشات انتقام بگیرد و عرصه‌های علم و دانش را از رونق بیاندازد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان همچنین با تاکید بر نقش شورای تامین استان برای شناسایی فوری و برخورد جدی با عوامل اینگونه اقدام‌ها تصریح کرد: دستگیری عاملان ناامنی در مدارس تسریع و اطلاع‌رسانی شود.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی با بیان اینکه دشمن با تبلیغات گسترده رسانه‌ای تلاش می‌کند اینگونه اقدام‌ها را به نظام مقدس جمهوری اسلامی نسبت دهد، تصریح کرد: شورای تامین استان سمنان در اسرع وقت نتیجه پیگیری‌های خود را به سمع و نظر مردم عزیز و رسانه‌ها برساند.

دستگیری عاملان ماجرای مسمومیت دانش آموزان استان سمنان با اهتمام ویژه پیگیری می‌شود

همچنین جانشین فرمانده کل انتظامی استان سمنان گفت: تسریع در شناسایی و دستگیری عوامل پیدا و پنهان ماجرای مسمومیت دانش آموزان استان با اهتمام ویژه پیگیری می‌شود.

سرهنگ سیدعلی میراحمدی اظهار کرد: در پی اعلام خبر مسمومیت تعدادی از دانش آموزان پلیس در کوتاه‌ترین زمان وارد عمل شد و با انجام اقدامات انتظامی و امنیتی به بررسی همه جانبه موضوع پرداخت.

وی اضافه کرد: پلیس سمنان با بهره‌گیری از وقایع استان‌های دیگر با اشراف اطلاعاتی و یکسری اقدامات تامینی، نظارتی و کنترلی، تدابیر ویژه امنیتی برای مدارس استان سمنان در نظر گرفته است.

جانشین فرمانده کل انتظامی استان سمنان با هشدار به عاملان اصلی مسمومیت دانش آموزان، تاکید کرد: پلیس با افرادی که بخواهند به امنیت روانی و اجتماعی مردم خدشه وارد کنند با قاطعیت و برابر قانون برخورد خواهد کرد.

سرهنگ میراحمدی با اطمینان خاطر به والدین گفت: پلیس به صورت محسوس و نامحسوس با افزایش گشت‌های ویژه و تخصصی، محیط پیرامونی مدارس را زیر نظر دارد و خانواده‌ها دغدغه‌ای برای مدارس و تحصیل فرزندان خود نداشته باشند و به شایعات منتشر شده در فضای مجازی که از سوی دشمن برای تشویش اذهان عمومی منتشر می‌شود توجهی نکنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بیش از ۱۳۰ هزار دانش آموز در بیش از یکهزار واحد آموزشی استان سمنان مشغول به تحصیل هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha