۴۹ باند فروش مواد مخدر در استان سمنان منهدم شد

سمنان- ایرنا- فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه برخورد قاطع و بدون اغماض با خرده‌فروشان مواد مخدر با اهتمام ویژه انجام می‌شود، گفت: امسال ۴۹ باند قاچاق فروش موادمخدر در استان شناسایی و منهدم شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ جلیل موقوفه‌ئی عصر دوشنبه در نشست با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات ستاد فرماندهی انتظامی استان سمنان افزود: حدود سه‌تن و ۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر امسال با هوشمندی پلیس استان سمنان کشف و توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: پلیس استان امسال با هوشمندی و انجام کارهای اطلاعاتی موفق به کشف حدود ۱۵۴ میلیارد تومان کالای قاچاق شد که کشفیات نسبت به مدت سال گذشته افزایش ۱۳۸ درصدی دارد.

وی اظهار کرد: ۵۳۳ نقطه در استان سمنان از ابتدای امسال تا کنون با تلاش نیروی انتظامی از وجود خرده‌فروشان مواد مخدر پاکسازی شد.

۴۹ باند فروش مواد مخدر در استان سمنان منهدم شد

کشف ۳۵۷ میلیارد تومان جرایم اقتصادی

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف بیش از ۳۵۷ میلیارد تومان انواع جرایم اقتصادی در سالجاری خبر داد و گفت: کشف جرایم اقتصادی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۱۹۷ درصد افزایش داشت.

وی افزود: امسال در زمینه مبارزه با قاچاق کالا ۴۹۴ نفر دستگیر شدند که نسبت به سال گذشته افزایش هفت درصدی را نشان می‌دهد.

سرهنگ موقوفه‌ئی اظهار کرد: ۱۹۸ نفر از اراذل و اوباش در سالجاری شناسایی و احضار شدند که ۱۱۴ نفر از آنها دستگیر و به مراجع قضایی برای تشکیل پرونده معرفی شدند.

وی با بیان اینکه امسال جان‌باختگان تصادفات شهری ۱۷ درصد کاهش داشت، اضافه کرد: فوتی‌های حوادث جاده‌ای استان به علت واژگونی یک درصد افزایش داشت.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه در حوزه جرایم سایبری استان ۱۷ درصد رشد در کشفیات جرائم ثبت شد، گفت: وقوع جرایم سایبری در استان سمنان طی سال‌جاری ۱۰ درصد افزایش یافت.

سرهنگ موقوفه‌ئی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۱ در حوزه سرقت ۵۱ باند منهدم شد و ۱۰۶ نفر از سرباندها دستگیر شدند، اظهار کرد: طی سالجاری ٢ هزار و ۵۳۰ سارق نیز دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: ارتقای یگان‌های انتظامی، شناسایی و برخورد با مالخران برای کاهش سرقت‌ها در دستور کار فرماندهی انتظامی استان سمنان است.

۴۹ باند فروش مواد مخدر در استان سمنان منهدم شد

امنیت خط قرمز پلیس در چهارشنبه آخر سال است

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به آمادگی همه جانبه پلیس در چهارشنبه آخر سال بیان کرد: پلیس مخالف شادی مردم نیست و تمام توان و تلاش در چهارشنبه آخر سال تامین امنیت مردم است.

سرهنگ موقوفه‌ئی با ببان اینکه شناسایی و برخورد با سرشبکه‌های فروش مواد محترقه از بهمن ماه آغاز شد، اظهار کرد: ۲۵ نفر از عاملان اصلی تاکنون دستگیر شدند و ۱۰۳ هزار انواع مواد منفجره نیز کشف شده است.

وی افزود: پلیس در شب چهارشنبه آخر سال در نقاط مختلف شهر حضور خواهد داشت و با مخلان امنیت برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان سمنان در خصوص طرح نوروزی پلیس گفت: از ۲۷ اسفند پلیس در آماده‌باش کامل است و در ۲۵۶ نقطه در محورهای مواصلاتی حضور دارد تا سفر خوبی را برای مردم رقم بزند.

سرهنگ موقوفه‌ئی خاطرنشان کرد: اسباب‌کشی در ایام نوروز فقط با گرفتن مجوز از کلانتری محل امکان‌پذیر است که شهروندان از ۲۸ اسفند تا ۱۵ فروردین برای گرفتن مجوز لازم اقدام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha