چهار فقره تصادف در جاده‌های زنجان ۱۱ مصدوم برجا گذاشت

زنجان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در شبانه روز گذشته وقوع چهار فقره تصادف رانندگی در جاده‌های استان ۱۱ مصدوم برجا گذاشت.

سید قاسم موسوی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برخورد اتوبوس حامل ۲۵ مسافر با کوه در کیلومتر ۶۰ جاده زنجان – بیجار سه مصدوم برجا گذاشت.

وی اظهار داشت: ۲ تیم از پایگاه امداد و نجات جاده ای شهید فروزنده شهرستان ایجرود همراه با خودروی ست نجات و آمبولانس برای امدادرسانی به مصدومان حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم های عملیاتی، آسیب دیدگان این حادثه را رهاسازی کردند و سه مصدوم این حادثه نیز توسط نیروهای اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

موسوی به تصادف زنجیره ای در آزادراه زنجان – قزوین اشاره کرد و ادامه داد: این سانحه نیز در کیلومتر ۶۰ این مسیر با برخورد ۶ خودروی سواری با یک دستگاه تریلی رخ داد.

وی اظهار داشت: بلافاصله پس از گزارش این سانحه رانندگی، ۲ تیم از پایگاه امداد و نجات جاده ای غزال شهرستان خرمدره همراه با تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه اعزام شده و اقدام به رها سازی مصدومان واقدامات اولیه درمانی کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: ۶ مصدوم این تصادف زنجیره ای نیز توسط اورژانس به مراکز درمانی منقل شدند.

موسوی از وقوع یک فقره تصادف دیگر در جاده زنجان – بیجار خبر داد و افزود: تصادف سواری ۴۰۵ در این جاده، یک مصدوم برجا گذاشت.

وی به تصادف خودروی پراید با ۴۰۵ در کیلومتر هشت جاده قیدار – کرسف اشاره کرد و اظهار داشت: این سانحه رانندگی نیز چهار مصدوم برجا گذاشت.

امدادرسانی به ۱۲۳ مسافر گرفتار در برف و کولاک جاده های زنجان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: وقوع کولاک شدید شب گذشته در جاده های زنجان – طارم و زنجان – تهم - چورزق موجب گرفتار شدن ۱۲۳ نفر از هموطنان در این مسیرهای کوهستانی شد.

موسوی خاطرنشان کرد: بلافاصله یک تیم چهار نفره کوهستان همراه با آمبولانس از پایگاه امداد و نجات جاده ای تهم – چورزق به ۱۲۰ مسافر و راننده گرفتار در کیلومتر ۲۸ این مسیر ارتباطی امدادرسانی کردند.

موسوی افزود: این تعداد مسافر سرنشینان ۴۰ خودرو بودند.

وی ادامه داد: سه نفر از رانندگان نیز در جاده زنجان – طارم گرفتار در برف و کولاک شب گذشته بودند که تیمی همراه با خودروی ست نجات و آمبولانس از پایگاه امداد و نجات جاده ای سرخه دیزج اعزام و موفق به امدادرسانی شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هموطنان در صورت گرفتار شدن در برف و کولاک و حوادث می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha