حوادث چهارشنبه‌سوری در استان سمنان ۲۴ مصدوم داشت

سمنان- ایرنا- حوادث چهارشنبه سوری در استان سمنان ۲۴ مصدوم شامل۲۲ نفر در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم‌پزشکی سمنان (شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر، دامغان، سرخه، آرادان و گرمسار) و ۲ نفر در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود (شهرستان‌های شاهرود و میامی) داشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران ابراز کرد: از مجموع آسیب‌دیدگان چهارشنبه سوری، ۱۲ مصدوم در شهرستان سمنان، هشت مصدوم در محدوده شهرستان گرمسار و ۲ مصدوم نیز در شهرستان مهدیشهر بودند.

پژمان قرائیان افزود: ۶ مصدوم به وسیله اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ به مراکز درمانی منتقل شدند و ۱۶ مصدوم نیز به صورت سرپایی به درمانگاه و مارکز درمانی مراجعه کردند.

وی ادامه داد: مصدومان بیشتر از ناحیه سر، صورت و دست طی حوادث چهارشنبه سوری در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم‌پزشکی استان سمنان آسیب دیدند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بیان کرد: اکنون ۲ مصدوم در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان بستری و تحت درمان هستند.

همچنین محسن مزجی معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: حادثه‌های چهارشنبه سوری در مناطق زیر پوشش این دانشگاه (شهرستان‌های شاهرود و میامی) ۲ مصدوم شامل یک پسر و یک دختر در منطقه‌های مجن و طرود داشت.

سمنان که به دارالمرحمه معروف است با مساحت نزدیک به ۹۷ هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع یکی از پهناورترین استان‌های کشور ایران است که با پنج و ۹ دهم درصد مساحت کل کشور، از این نظر هفتمین استان ایران محسوب می‌شود.

بر پایه سرشماری نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ کشور، استان سمنان با هشت شهرستان در مجموع افزون بر ۷۰۲ هزار نفر جمعیت دارد.

شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر، دامغان، سرخه، آرادان و گرمسار جزو مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم‌پزشکی استان سمنان و شهرستان‌های شاهرود و میامی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha