۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۵:۲۱
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85066724
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده اردستان:اصلاحات تقسیمات جدید شهرستان مصوب شد

کاشان - ایرنا- نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری های انجام شده اصلاحات جدید تقسیمات مرزی بخش های شهرستان اردستان توسط هیات دولت به تصویب رسید.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد روز یکشنبه به خبرنگاران گفت: در اسفند ماه ۱۳۹۷ با پیگیری های انجام شده شهرمهاباد به عنوان بخش سوم شهرستان اردستان تاسیس شد.
وی اضافه کرد: از طرفی مطالبه نحوه تقسیمات مرزی در شهرستان از گذشته تاکنون وجود داشت که موجب بروز اختلاف هایی بین اهالی بخش های مرکزی، زواره و مهاباد شده بود.
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برای پایان دادن به اختلاف های مرزی در شهرستان، در سال ۱۳۹۹ با همکاری فرماندار وقت اردستان و جلسه هایی که با بزرگان و ریش سفیدان شهرستان و بخشداران هر سه بخش برگزار شد در نهایت توافق هایی حاصل شد و مصوبه آن نشست برای تصویب به استانداری اصفهان و سپس هیات دولت ارسال شد.
حجت الاسلام طباطبایی نژاد گفت: با توافق های انجام شده و اصلاحات جدید در دهستان همبرات روستاهایی مانند کسوج، سرهنگچه، خرم آباد جزء بخش مهاباد و روستاهایی مانند کچوسنگ، شیرازان، آستانه، همبر، همسار و غیره به بخش مرکزی برگشت داده شد.
طباطبایی نژاد بیان کرد: با توجه به درخواست های مردمی که وجود داشت از سال ۱۳۹۹ تاکنون پیگیری هایی متعددی برای اصلاحات تقسیمات مرزی صورت گرفت ولی به دلیل جا به جایی دولت قبل به نتیجه نرسید که نهایتا با پیگیری های مجدد در دولت فعلی اصلاحات جدید تقسیمات شهرستان اردستان به تصویب هیئت دولت رسید.
وی گفت: در حال حاضر مصوبه اصلاحات جدید تقسیمات شهرستان اردستان در هیات دولت به استانداری اصفهان ابلاغ شده و در روزهای آینده به فرمانداری اردستان ابلاغ می شود.
شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha