تذکر معاون‌ استاندار سمنان برای ارتقای ایمنی در مسکن مهر سرخه چه بود؟

سمنان- ایرنا- معاون‌ هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان روز چهارشنبه ضمن بازدید از ساختمان های مسکن مهر سرخه و بررسی شرایط بناها، بر اتخاذ تدابیر لازم ایمنی درباره نشست و جلوگیری از حفر چاه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد حمیدی در جریان بازدید از مسکن مهر شهر سرخه افزود: چاه فاضلاب یک بلوک هشت واحدی این‌ مجتمع مسکن مهر در شهر سرخه به علت حفر و اجرای غیرفنی ریزش کرده و موجب نشست ساختمان شده است.

وی تاکید کرد: بررسی ها جهت اخذ تدابیر لازم برای اقدامات ایمنی در این‌ مجتمع در بازدید صورت‌ گرفته‌ انجام‌ شد.

حمیدی ادامه داد: بازدید تخصصی جهت ارائه راهکار برای جلوگیری از نشست بیشتر ساختمان توسط شورای فنی انجام شود.

وی ابراز داشت: با توجه‌ به بافت‌ خاک شهر سرخه، مالکین از حفر هرگونه چاه جذبی در داخل ساختمان ها خودداری و جهت‌ جلوگیری از وقوع مجدد اینگونه اتفاقات، این چاه ها را با فاصله از ساختمان حفر کنند.

معاون استاندار سمنان ضمن بازدید از طرح ۶۳ واحدی طرح نهضت ملی مسکن سرخه نیز افزود: مقرر شد طی یکماه آینده صدور پروانه انجام و عملیات اجرایی این ۶۳ واحد در قالب هر قطعه ۲ طبقه آغاز شود.

بر پایه سرشماری نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ کشور، از مجموع جمعیت بیش از ۷۰۲ هزار نفری استان سمنان ۴۵ هزار و ۸۱۶ خانوار روستایی در ۵۴۹ روستا و آبادی استان زندگی می کنند. در این سرشماری شهرستان سرخه ۱۵ هزار و ۵۲۳ نفر جمعیت در پنج هزار و ۳۳۰ خانوار دارد که شامل هفت هزار و ۸۶۷ نفر مرد و هفت هزار و ۶۵۶ نفر زن و ۹ هزار و ۹۵۱ جمعیت شهری و پنج هزار و ۵۷۲ جمعیت روستایی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha