١٣ هزار واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن در استان سمنان آورده اولیه واریز کردند

سمنان- ایرنا- استاندار سمنان گفت: حدود ۱۳ هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط دریافت مسکن در استان، آورده اولیه را در طرح نهضت ملی مسکن واریز کردند. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمدرضا هاشمی عصر چهارشنبه در نشست شورای مسکن‌ استان سمنان در سالن یادگار امام(ره) استانداری افزود: اولویت اصلی دولت سیزدهم بحث اجرای طرح نهضت ملی مسکن است که ضرورت دارد امور در این حوزه نیز در استان تسهیل و روند اجرایی احداث مسکن تسریع شود.

وی ابراز داشت: روند اجرایی امور برای احداث مسکن برای تمام متقاضیانی که‌ آورده اولیه را در حوزه نهضت ملی مسکن پرداخت کردند، تسریع و تسهیل شود.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه شهرداری ها تاکنون همراهی مطلوبی در بحث اجرای احداث مسکن‌ در قالب نهضت ملی مسکن داشتند، اضافه کرد: ضرورت دارد پس از این نیز برای تسهیل در امور صدور پروانه های ساخت سرعت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: با تسریع و تسهیل در امور آماده سازی اولیه برای متقاضیانی که‌ آورده اولیه را پرداخت کردند، کلنگ‌ آغاز عملیات اجرایی تعدادی از این واحدها در آینده نزدیک به زمین زده خواهد شد.

هاشمی گفت که به منظور ساماندهی منظر شهری، تشویق و ترغیب متقاضیان در شهرها در بحث اجرای احداث مسکن در بافت فرسوده در قالب طرح نهضت ملی مسکن در دستور کار قرار گیرد.

۶٠ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در استان سمنان در برنامه ساخت است که ۳۰هزار خانه در شهر جدید ایوانکی و ۳۰ هزار واحد در نقاط مختلف استان باید ساخته شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha