استاندار سمنان: ظرفیت‌های استان در خدمت تحقق شعار«مهار تورم و رشد تولید» است

سمنان- ایرنا- استاندار سمنان گفت: تمام ظرفیت‌های استان در بخش‌های مختلف سال جدید در خدمت تحقق شعار «مهار تورم و رشد تولید» است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمدرضا هاشمی روز یکشنبه در دیدار با فرمانده سپاه حضرت قائم‌(عج) استان سمنان در استانداری تاکید کرد: مجموعه استان در سال ۱۴۰۲ در راستای تحقق شعار سال و عمل به فرامین مقام معظم رهبری، عزم جدی خود را به کار بسته است.

وی بیان کرد: در سال جدید نیز در راستای عملیاتی کردن شعار سال «مهار تورم و رشد تولید» با تمام ظرفیت و با استفاده از توانمندی‌های موجود در استان‌گام برمی داریم.

استاندار سمنان یادآور شد: در بحث واحدهای تولیدی استان‌ نیز در سال جدید در کنار اقدامات‌ ستاد احیای واحدهای راکد و بازگردادن واحدهای صنعتی و تولیدی به چرخه تولید، مقوله افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی استان نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی، اقدامات و تدابیر لازم‌ در راستای تنظیم‌ بازار و مهار تورم‌ را از دیگر مباحث مورد توجه و دارای اولویت‌ درسال ۱۴۰۲‌ در استان سمنان‌ دانست.

هاشمی افزود: در سال ۱۴۰۱ در مجموع در حوزه های‌ مختلف عمرانی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، امنیتی و انتظامی اقدامات‌ بسیار خوبی به نتیجه رسید.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی، سال ۱۴۰۲ را به‌عنوان سال «مهار تورم و رشد تولید» نامگذاری کردند.

با رویکرد دولت مردمی آیت الله رئیسی و دولتمردان و مسوولان استان سمنان، رشد اقتصادی استان با احیای بالغ بر ۸۰ واحد تولیدی و صنعتی راکد موجب شد تا نرخ بیکاری استان پس از سالها به عدد ۶.۱ درصد کاهش یابد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha