۲۲ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۵۲
کد خبرنگار: 3107
کد خبر: 85079799
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سه هزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی توزیع شد

بجنورد- ایرنا- سه هزار بسته‌ معیشتی در قالب طرح رزمایش مواسات همزمان با ماه مبارک رمضان امروز (سه شنبه) با حضور مسوولان استانی در مسجد انقلاب بجنورد بین مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی توزیع شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی در این آیین اظهار کرد: ارزش هر یک از بسته های معیشتی ۶۰۰ هزار تومان است که در مجموع بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان با همکاری کمیته امداد و مراکز نیکوکاری هزینه شد.

مجید الهی راد افزود: هر بسته معیشتی شامل روغن، ماکارانی، برنج، رب، سویا، چای و قند است که بین مددجویان تحت حمایت در سراسر استان توزیع شد.

وی بیان کرد: تلاش می‌کنیم با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود و کمک نیکوکاران توزیع بسته‌های معیشتی تا پایان ماه مبارک استمرار داشته باشد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی تصریح کرد: همچنین این نهاد حمایتی از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از ۶ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کرده و آشپزخانه های اطعام مهدوی کمیته امداد در سراسر استان هر شب غذای گرم طبخ و بین نیازمندان توزیع می کند.

سنت حسنه اطعام نیازمندان هر ساله با همکاری مردم و خیرین خراسان شمالی با کمیته امداد استان در ماه مبارک رمضان انجام می‌شود.

استان خراسان شمالی با جمعیت یک میلیون نفری ۵۳ هزار و ۲۸۹ خانوار شامل ۱۰۶ هزار و ۲۶۲ مددجو زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

۵۰ درصد این مددجویان بانوان و مابقی را مردان تشکیل می دهند که ۶۶ درصد افراد زیر پوشش در مناطق روستایی و ۳۴ درصد هم در مناطق شهری استان ساکن هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha