۲۳ فروردین ۱۴۰۲، ۱۶:۲۴
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85080740
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۰۰ یتیم زیر چتر حمایتی موسسه خیریه بیت‌الزهرا(س) ملایر است

همدان- ایرنا- مسئول مؤسسه خیریه فرهنگی بیت الزهرا(س) ملایر گفت: این مؤسسه در حال حاضر ۳۰۰ یتیم را که صلاحیت آنها برای دریافت کمک تأیید شده، با حفظ حرمت، حمایت می‌کند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا؛ حجت‌الاسلام "طالب ترکاشوند" در تشریح فعالیت‌های این موسسه به خبرنگاران اظهار داشت: اولویت این موسسه خیریه فرهنگی کمک به ایتام است و مردم و اقشار و گروه‌ها می‌توانند در حمایت از ایتام به ما کنند.

وی افزود؛ کمک‌رسانی به نیازمندان و کودکان بی‌سرپرست ابتدا به صورت مقطعی در این مرکز آغاز شد و پس از آن مجمع به فکر ایجاد یک واحد منسجم امدادگری افتاد.

مسئول موسسه خیریه فرهنگی بیت‌الزهرا(س) ملایر ادامه داد: در سال ۱۳۷۶ و در سالروز میلاد حضرت فاطمه الزهرا(س)، خیریه بیت الزهرا(س) تأسیس شد و در سال ۱۳۸۵ به ثبت رسید و دارای مجوز رسمی است.

حجت الاسلام ترکاشوند بیان کرد: مجموعه بیت الزهرا(س) شامل سه طبقه و دارای کتابخانه، مرکز دیجیتال، کانون فرهنگی هنری، کانون دیرینه شناسی، سه سایت اداری، صندوق قرض الحسنه و ۲ شبستان برای برگزاری برنامه‌ها است.

وی به چگونگی شرایط زیر پوشش قرار گرفتن خانواده‌های بی‌سرپرست در این مرکز اشاره کرد و گفت: متقاضی نباید زیر پوشش نهاد دیگری همچون کمیته امداد باشد و خانواده متقاضی از نیازمندان واقعی و بی‌سرپرست بوده و هیچ‌گونه منبع درآمدی نیز نداشته باشد.

مسئول موسسه خیریه فرهنگی بیت‌الزهرا(س) ملایر افزود: پس از تأیید مطالب مندرج در درخواست نامه کتبی مددجو و تأیید تحقیق کنندگان، درخواست وی به کمیسیون هیأت مدیره ارجاع و پس از موافقت تشکیل پرونده انجام می‌شود.

حجت الاسلام ترکاشوند تأکید کرد: این مؤسسه آماده دریافت کمک‌ها و نذورات نقدی و غیرنقدی مردم از جمله غذای گرم، نذری، گوشت قربانی، لوازم خانگی نو و کارکرده است و به مددجویان تحویل می‌دهد.

وی ادامه داد: تمامی کمک‌های مردمی به این مرکز به صورت سیستمی ثبت و ریال به ریال آن نظارت می‌شود و هر لحظه آماده ارائه گزارش و بررسی دفاتر است.

مسئول مؤسسه خیریه فرهنگی بیت‌الزهرا(س) ملایر یادآورشد: خیران می‌توانند کمک‌های نقدی خود به ایتام را به شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۵۲۹۶۴ واریز کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۳۲۲۵۵۱۵۱ و ۳۲۲۱۳۵۰۰ تماس بگیرند.

به گزارش ایرنا؛ موسسه خیریه فرهنگی بیت‌الزهرا(س) ملایر سال ۱۳۷۶ در سالروز میلاد حضرت فاطمه(س) تاسیس شد و سال ۱۳۸۵ مجوز رسمی گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha