حضور در راهپیمایی قدس باعث تضعیف رژیم صهیونیستی است

ارومیه - ایرنا - امام جمعه ارومیه سنت نقده گفت: حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس موجب تضعیف رژیم کودک کش و جنایت‌کار صهیونیستی و تشویق فلسطینیان برای دفاع از سرزمین‌شان است.

ماموستا سنار تمرنژاد روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مساله فلسطین یکی از اصلی‌ترین محورهای وحدت مسلمانان اعم‌از شیعه و سُنی است وآنها بدون توجه به مسایل مذهبی وبا تکیه بر شعور دینی در حمایت از مردم فلسطین در راهپیمایی حاضر می‌شوند.

وی اضافه کرد: بدون تردید هر اندازه حضور مردم در راهپیمایی روز قدس بیشتر باشد به همان اندازه موجب انزوای رژیم صهیونیستی شده وباعث خواهد شد به بازنگری سیاست‌های غلط خود بپردازد.

امام جمعه اهل سنت نقده ادامه داد: بیت المقدس قبله اول مسلمانان و مسجد الاقصی یکی از سه مسجدی است که نبی مکرم اسلام (ص) بر قداست آن اشاره فرموده است بنابراین برای صیانت از قداست این مسحد و این سرزمین مسلمانان باید همچون سال‌های گذشته در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور حداکثری داشته باشند.

ماموستا تمرنژاد اظهار کرد: شکوه این راهپیمایی و جدان‌های بیدار را آگاه تر کرده و چهره واقعی رژیم متجاور و غاصب صهیونیستی را بیشتر به دنیا و آزادیخواهان معرفی می‌کند.

امام جمعه اهل سنت نقده یادآور شد: حضور در راهپیمایی قدس وظیفه همه ماست و باید با حضور پرشور خود اعتراض و انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی نشان دداده و اعلام کنیم.

به گزارش ایرنا، روز جهانی قدس آخرین جمعه ماه مبارک رمضان است که امام راحل در سال ۱۳۵۸ شمسی آن را روز رسمی برای حمایت از مردم فلسطین اعلام کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha