۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۰۹
کد خبرنگار: 2158
کد خبر: 85082376
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیروزی انقلاب اسلامی موجب ضعف رژیم غاصب اسرائیل شد

بروجرد - ایرنا - امام جمعه موقت بروجرد گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران و سرنگونی پهلوی باعث ضعف رژیم غاصب اسرائیل شد و بزرگترین حامی صهیونیست در منطقه به دشمن آن تبدیل گشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام علی محمد اسدی نسب روز جمعه در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در مصلی امام خمینی (ره) بروجرد افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران و حمایت از انتفاضه فلسطین، مبارزات آنان علیه اسرائیل، از درون فلسطین شروع و باعث ضعف این رژیم غاصب شد.

وی اظهار داشت: مسلمین باید طبق آیات و روایات در مقابل ندای مظلومان عالم سکوت نکند چراکه هر کس ندای مسلمانی را بشنود و کمک نکند مسلمان نیست.

امام جمعه موقت بروجرد گفت: اسرائیل محور شرارت علیه مسلمانان و وجود آن در منطقه، مرکز جاسوسی، شرارت و کشتار مظلومان است به نحوی که تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار کودک، زن و مرد توسط این رژیم کشته شده اند.

حجت الاسلام اسدی نسب افزود: بیش از ۶ میلیون فلسطینی در کشورهای دیگر آواره هستند و ملت فلسطین باید به سرزمین خود برگردند.

فرمانده گروه ۴۱۱ مهندسی رزمی پادگان مهندسی بروجرد نیز گفت: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس ابتکار ماندگار امام (ره) است.

امیر علی محمد نقی زاده افزود: ۲۹ فروردین روز ارتش نیز از ابتکارات امام(ره) بود که روح تازه در کالبد ارتش دمیده شد و ماموریت های خود را با قاطعیت انجام داد به نحوی که در طول دفاع مقدس نیز ۴۸ هزار شهید را تقدیم کرد.

وی بیان کرد: رژیم بعث، تفکر فتح تهران در هفت روز را داشت که ارتش توانست حرکت آنها را کند و ماشین جنگی شان را با شکست روبرو کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا راهپیمایی روز جهانی قدس از میدان میدان یادبود بروجرد تا مصلی امام خمینی (ره) این شهر با حضور گسترده و باشکوه مردم روزه دار برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha