دبیر: نام نویسی در انتخابات آینده فدراسیون کشتی تصمیم جمعی بوده است

ساری- ایرنا- رییس فدراسیون کشتی، ثبت نامش در انتخابات آینده این فدراسیون را تصمیم جمعی دانست و گفت: شرایط را برای حضور و ثبت نام بررسی و عملیاتی کردم.

علیرضا دبیر روز پنجشنبه در حاشیه مجمع انتخابات هیات کشتی مازندران در جمع خبرنگاران افزود: در چهار سالی که ریاست فدراسیون را بر عهده داشتم هجمه‌های زیادی علیه من شد، اما بدون توجه به این حاشیه‌ها به وظایف خود در فدراسیون عمل کردم.

وی تصریح کرد : کلیات را عرض کنم که ثبت نام در انتخابات فدراسیون کشتی تصمیم جمعی بوده است.

وی گفت که ما را به جمع بندی برای ثبت نام رساندند، اگرچه برای من سخت است امیدوارم برای کشتی کشور اثر گذار باشم تا کشتی ایران را بهتر به دنیا بشناسانیم.

علیرضا دبیر ۲۶ تیرماه سال ۱۳۹۸ با ۳۱ رای، از سوی مجمع انتخاباتی برای چهار سال به عنوان رییس فدراسیون کشتی انتخاب شد.

مدال آوری کشتی مازندران در المپیک می تواند دوچندان شود

رییس فدراسیون کشتی در ادامه با بیان این که از ۱۱ مدال المپیک کشور پنج مدال مربوط به مازندران است، گفت: برنامه ریزی برای برگزاری مسابقات بین المللی کشتی در این استان باید عملیاتی شود.

وی تصریح کرد : من به رشد و توسعه کشتی با محوریت کشتی گیران مازندران اعتقاد دارم.

دبیر با تاکید بر این که ۷۰ درصد کشتی کشور مدیون کشتی مازندران است، گفت: به همین دلیل برای پیشرفت و توسعه کشتی کشور، به رغم داشتن هزینه های زیاد سیاسی، مدیریت هیات کشتی قبلی را تغییر دادیم.

وی ضمن تقدیر از عسکری محمدیان، گفت: توقع من از محمدیان بیشتر بود، ولی ایشان نتوانستند در حد کشتی مازندران کار کنند و به رغم همه مشکلات و پیامد ها، این تغییر رخ داده است.

رییس فدراسیون کشتی ایران در مورد تغییر وزن کامران قاسمپور از ۹۲ به ۹۷ کیلو گرم در المپیک گفت که این یک نظر فنی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، انتخابات مجمع هیات کشتی مازندران روز پنجشنبه با حضور رییس فدراسیون کشتی ایران و مدیر کل ورزش و جوانان مازندران در محل هتل بادله ساری برگزار شد که از بین ۲۸ رای ۱۶ رای به امید شایگان و ۱۰ رای به مرتضی قربانی دیگر داوطلب داده شد.

همچنین ۲ رای انتخابات مجمع کشتی مازندران سفید بوده است.

شایگان با این آرا به مدت چهار سال سکاندار هیات کشتی مازندران شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha