۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۳۸
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85097169
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

اجرای ۲۴ طرح سرمایه‌گذاری تحولی در عمران شهری سنندج ایجاد می کند

سنندج-ایرنا- رئیس شورای اسلامی شهر سنندج گفت: اجرای ۲۴ طرح سرمایه‌گذاری تحول جدی در حوزه عمران شهری سنندج ایجاد می کند.

به گزارش ایرنا، فرهاد میمنت آبادی روز یکشنبه در جریان دیدار شهردار سنندج با اعضای شورای اسلامی شهر که به مناسبت ۹ اردیبهشت ماه روز شوراهای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: آسفالت و بهسازی معابر و خیابان ها، اجرای پروژه های مختلف و عمران و آبادانی در حوزه های مختلف در این دوره از مدیریت شهرداری و فعالیت شوراهای اسلامی در حال اجرا شدن است.

وی ایجاد مدیریت جامع در شهر را به عنوان یک نیاز ضروری و تاثیرگذار خواند و اضافه کرد: اهتمام جدی در حوزه رفع مشکلات مردم و تعیین راهبردهای کاری در بین اعضای شورای اسلامی شهر در این دوره وجود دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج ادامه داد: قانون اسلامی با عناوین مختلف بستری را فراهم کرده که خود مردم بر تصمیم گیری و تصمیم سازی‌ها تاثیرگذار باشند که یکی از این بسترها تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستا بوده است.

میمنت آبادی با بیان اینکه هر اقدامی دارای نقاط قوت و ضعف است، افزود: قانون به طور صریح به وظایف و خدماتی که شوراهای اسلامی شهر و روستاها باید انجام دهند اشاره کرده و دستگاه ها و بخش های مختلف باید در این مسیر همراهی لازم را داشته باشند.

وی یادآور شد: همراهی و همدلی بین مجموعه شهرداری با اعضای شورای شهر بستر خدمت رسانی بهتر را به شهروندان فراهم می کند و جای بسی خوشحالی است که این مهم در سنندج ایجاد شده است.

میمنت آبادی اظهار کرد: یکی از اقداماتی که به طور جدی در سال گذشته از طریق شورای اسلامی شهر دنبال شد رفع مشکل آب شرب سنندج بود که در این راستا دیدارهای مختلفی را با مسئولان کشوری داشتیم.

وی اضافه کرد: شهرداری برای سنندج انتخاب شده است که دارای تجربه کاری و آگاهی زیادی در حوزه شورا و شهرداری و مسائل شهری است و امید می رود با برنامه ریزی هایی که در راستای اجرای طرح های سرمایه گذاری شده است شاهد تحول چشمگیری در عمران شهری باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha