معلمان با تربیت نسلی سالم و معتقد نقش مهمی در جهاد تبیین دارند

قصرشیرین - ایرنا- مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: امروز معلمان با تربیت نسلی سالم و معتقد نقشی مهم در جهاد تبیین و ارتقای علم و دانش ایفا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام «شمس‌الله جلیلیان» روز دوشنبه در آیین نمادین زنگ سپاس معلم با گرامیداشت یاد استاد شهید مرتضی مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم، افزود: معلمان وارثان انبیا (ع) هستند و رسالت مهمی در زدودن نادانی و جهل دارند.

وی اظهار کرد: شهید مرتضی مطهری (ره) به عنوان الگوی همه مربیان و معلمان نام‌گذاری شده‌ که از ویژگی های شخصیتی این استاد شهید و والامقام می توان ولایتمداری، روحیه جهادی و انقلابی، خلوص نیت، شجاعت در برابر دشمنان اسلام و اهل تجهد و نماز شب و خدا را در تمام کارها دیدن بیان کرد.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: امام راحل (ره) در خصوص شخصیت شهید مطهری می فرمایند که حاصل عمر من بود و این نشان از روح بلند و شخصیت والای این شهید است که مورد تایید امامان انقلاب بودند.

حجت الاسلام جلیلیان در ادامه با اشاره به پیشرفت های علمی کشورمان افزود: امنیت، پیشرفت و اقتدار امروز ایران اسلامی در دنیا به برکت پیشرفت علمی ما در ابعاد مختلف است که در مسیر رو به رشد علمی کشور معلمان نقشی مهم دارند.

معلمان با تربیت نسلی سالم و معتقد نقش مهمی در جهاد تبیین دارند

رییس آموزش و پرورش قصرشیرین نیز با گرامیداشت هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بزرگداشت یاد استاد شهید مرتضی مطهری گفت: معلمی شغل انبیا (ع) است و سعادتی است که نصیب هرکسی نمی شود.

«احمد خدرویسی» افزود: جایگاه معلمی جایگاه والایی است، معلمان افراد سریع الفکر جامعه هستند که می توانند در سرنوشت همه تاثیرگذار باشند از این رو از تلاش های تمام معلمان قدردانی می کنم.

چهار هزار و ۱۲۷ دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در ۵۲ مدرسه شهری، روستایی و عشایری قصرشیرین در سال جاری به تحصیل مشغول هستند.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت و ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha