۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۹:۵۷
کد خبر: 85099705
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معلمان مهریز یزد تجلیل شدند

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۹:۵۷
کد خبر: 85099705
معلمان مهریز یزد تجلیل شدند

یزد- ایرنا- معلمان مهریز همزمان با ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت مرتضی مطهری (ره) روز سه شنبه در مراسمی با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان، تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امام جمعه مهریز در این مراسم ضمن اشاره به نقش مهم و اساسی معلمان در تربیت و آموزش علم و اخلاق به افراد جامعه افزود:تربیت انسان‌ها و آراسته شدن آن‌ها به فضائل اخلاقی در همه ادیان توحیدی و خصوصاً اسلام از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی الدینی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی ادامه داد: باید فرهنگیان راه و سیره نورانی شهیدان و شهید مرتضی مطهری (ره) را به نسل جوان بیش از گذشته نشان دهند که رسالتی دینی، ملی و انقلابی است.

همچنین فرماندار مهریز گفت :اگر امروز ما در جامعه به پیشرفت خوبی رسیده ایم و دارای جایگاهی هستیم همه آن مدیون تلاش و فداکاری معلمانی است که از خود گذشتند و دانش آموزان نسل فردای خود را به بهترین شکل ممکن تربیت کردند.

محمد دهقان بنادکی با قدردانی از تمامی تلاش‌هایی که تاکنون در عرصه تعلیم و تربیت در شهرستان توسط فرهنگیان صورت گرفته است افزود: باید برای اعتلای فرهنگی و دینی منطقه بیش از قبل همه ماموریت الهی خود را مخلصانه انجام دهند.

همچنین بخشدار مرکزی مهریز اظهار داشت :معلم به عنوان یکی از ارکان مهم آموزش و پرورش نقشی اساسی در کیفیت آموزش و یادگیری دارد و در جامعه‌ای که به مقام معلم احترام گذاشته شود آن جامعه به سرعت مسیر رشد و تعالی را طی خواهد کرد.

مسعود خلیلی از فرهنگیان مهریز که سالانه برای ارتقای دینی و تربیتی نسل جوان زحمت می‌کشند قدردانی کرد و گفت: باید برای تقویت بنیه دینی و پرورشی دانش آموزان بیش از قبل با همکاری نخبگان و مسئولان در شهرستان اقدام شود.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد و هم‌اکنون ۱۳ هزار دانش آموز در ۱۰۷ مدرسه مشغول تحصیل هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha