۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۹:۰۸
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85099730
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۵۶ اسب در هفته دوم کورس بهاره گنبدکاووس با هم مسابقه می‌دهند

گنبدکاووس - ایرنا - رییس هیات سوارکاری گنبدکاووس گفت: مالکان ۱۵۶ راس اسب از سه نژاد "ترکمن، دوخون و تروبرد" برای شرکت در هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره این شهرستان نام‌نویسی کردند.

بهروز نیازی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس در ۱۴ دور به مسافت‌های هزار و هزار و ۲۰۰ متری فردا پنجشنبه و جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه باحضور تماشاگران در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: کمیته برگزاری مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس برای اسب‌های برتر روزهای نخست و دوم این هفته در مجموع ۱۴ میلیارد و ۲۸۹ میلیون ریال جایزه نقدی پیش‌بینی کرده که به صاحبان اسب‌های برتر، مربیان و چابکسواران آنها پرداخت می‌شود.

نیازی اضافه کرد: در روز نخست هفته دوم مسابقات اسبدوانی بهاره گنبدکاووس که قرار است عصر فردا پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت در هفت کورس شامل پنج دور هزار متری و ۲ دور هزار و ۲۰۰ متری برگزار شود، ۷۸ راس اسب با هم رقابت می‌کنند.

به گفته وی، کمیته برگزاری مسابقات برای اسب‌های برنده اول تا سوم روز نخست هفته دوم ۶ میلیارد و ۱۴۳ میلیون ریال جایزه نقدی پیش بینی کرده است.

رییس هیات سوارکاری گنبدکاووس ادامه داد: روز دوم مسابقات این هفته نیز جمعه ۱۵ اردیبهشت همانند روز نخست با شرکت ۷۸ راس اسب در هفت کورس شامل پنج دور هزار متری و ۲ دور هزار و ۲۰۰ متری برگزار خواهد شد.

وی گفت: کمیته برگزاری مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس برای اسب‌های برنده اول تا سوم روز دوم و آخر هفته دوم کورس بهاره این شهرستان ۸ میلیارد و ۱۴۶ میلیون ریال جایزه نقدی پیش بینی کرده است.

نیازی بیان داشت: تماشای هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس همانند هفته نخست برای علاقمندان به این رخداد ورزشی رایگان است.

مسابقات اسبدوانی در شهرستان ۴۱۱ هزار نفری گنبدکاووس که از آن به‌عنوان پایتخت سوارکاری کشور یاد می‌شود، سال‌هاست که در قالب کورس بهاره و پاییزه باحضور جمع زیادی از علاقه‌مندان به این رشته ورزشی برگزار می‌شود.

مسابقات سوارکاری در بین مردم گلستان بویژه ترکمن‌ها علاقمندان زیادی دارد و این رخداد ورزشی بیش از یک دهه است علاوه بر گنبدکاووس در ۲ شهرستان آق‌قلا و بندرترکمن این استان نیز برگزار می‌شود.

کورس اسبدوانی بهاره گنبدکاووس

برندگان هفته اول کورس اسبدوانی گنبدکاووس ۱۶.۶ میلیارد ریال جایزه می‌گیرند

هفته اول مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس پایان یافت

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha