۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۰۴
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85100271
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یک شهید و پنج زخمی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۰۴
کد خبر: 85100271
یک شهید و پنج زخمی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه

تهران-ایرنا- در حملات شب گذشته و بامداد امروز رژیم صهیونیستی به نوار غزه یک شهروند فلسطینی شهید و پنج نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری سما، وزارت بهداشت فلسطین امروز چهارشنبه اعلام کرد که در پی حملات هوایی و توپخانه ای رژیم صهیونیستی به نوار غزه یک نفر شهید و پنج نفر دیگر زخمی شدند.

وزارت بهداشت فلسطین تاکید کرد که هاشل مبارک سلمان مبارک (۵۸ ساله) از اهالی شمال غزه در این حملات شهید شد.

شیخ خضر عدنان از رهبران اسیر جنبش جهاد اسلامی فلسطین در کرانه باختری دیروز پس از ۸۶ روز اعتصاب غذا در زندان‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسید و در پی این جنایت، مبارزان فلسطینی حملات راکتی خود را عصر دیروز سه شنبه به شهرک‌های صهیونیست‌نشیبن از جمله «سدیروت»، «نیر عام»، «ایرز»، «ایبیم» و «شعار هنیگیف» در سرزمین های اشغالی آغاز کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز مناطق مختلف غزه را هدف حملات هوایی و توپخانه ای خود قرار داد که بار دیگر با پاسخ موشکی رزمندگان مقاومت روبرو شد. هم اکنون با میانجیگری برخی طرفها، آرامش در غزه برقرار شده است.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس امروز چهارشنبه بر لزوم تحویل دادن پیکر شهید «شیخ خضر عدنان» از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین به خانواده وی تاکید کرد و گفت که مقاومت برای هرگونه سناریوی احتمالی در نبرد با دشمن صهیونیست آماده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha