۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۲۷
کد خبرنگار: 2158
کد خبر: 85108898
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه بروجرد: رژیم صهیونیستی هر روز به نابودی نزدیک‌تر می‌شود

بروجرد - ایرنا - امام جمعه بروجرد گفت: رژیم غاصب صهیونیستی با جنایات وحشیانه خود علیه مردم مظلوم فلسطین هر روز به نابودی و شکست نزدیک تر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام سید "علی حسینی" در خطبه های نماز جمعه بروجرد افزود: رژیم غاصب اسرائیل مشکلات داخلی فراوان دارد و حمله آنان به فلسطین، فرافکنی است که شکست های خودش را جبران کند.

وی اظهار کرد: جان انسان های مظلوم برای رژیم غاصب اسرائیل ارزشی ندارد چرا که دست به کشتار مردم مظلوم فلسطین می زنند.
امام جمعه بروجرد با اشاره به بازگشت سوریه به اتحادیه عرب افزود: چند سال پیش اتحادیه عرب با همدستی اتحادیه اروپا به شکست سوریه کمک کرد، ولی بشار اسد با استفاده از رهنمودهای رهبری و رشادتهای حاج قاسم پیروز شد.

وی همچنین گفت: سوریه با حمایت های ایران و جبهه مقاومت به اتحادیه عرب بازگشت، این موضوع شکست اتحادیه اروپا و پیروزی جبهه مقاومت با محوریت ایران اسلامی است.

خطیب جمعه بروجرد با اشاره به سالروز شهادت امام صادق(ع) نیز گفت: امام صادق(ع) در زمان خود خیلی مظلوم بودند، مقایسه زمان ما با زمان امام صادق(ع) قابل مقایسه نیست.

حجت الاسلام حسینی افزود: خداوند نعمت حکومت اسلامی را به ما داده ولی به امام صادق(ع) نداد، امام صادق(ع) بسیار مظلوم بود، امروز پدران و مادران شهدا فرزندان خود را تقدیم اسلام می کنند ولی در آن زمان چنین پدران و مادرانی وجود نداشت.
امام جمعه بروجرد همچنین گفت: وظیفه نمایندگان مجلس قانون گذاری است نباید در عزل و نصب ها دخالت کنند نباید به مسئولانی که عزل شده اند تهمت بزنند باید در درگاه خداوند جواب پس دهیم پس مراقب رفتارمان باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha