مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان:اطلاع‌رسانی شفاف و متقن به توسعه استان کمک می‌کند

اهواز - ایرنا - مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خوزستان گفت: اطلاع‌رسانی شفاف، به‌موقع و متقن به توسعه همه جانبه استان کمک می‌کند و در این میان رسانه‌ها نقش کلیدی و انکار ناپذیر دارند.

به گزارش ایرنا مهدی طرفی و هیات همراه چهارشنبه به مناسبت روزجهانی ارتباطات دربازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز خوزستان با اشاره به اهمیت نقش برجسته رسانه‌های تصویری ، مکتوب و مجازی در فرایند اطلاع‌رسانی صحیح و مورد نیاز جامعه مخاطب اظهار کرد: در جهان توسعه یافته کنونی، ارتباطات بستر توسعه است و رسانه‌ها زمینه ساز ارتقای آگاهی، شفاف‌سازی و تصمیم‌سازی هستند.

وی با تبریک روز جهانی ارتباطات به جامعه رسانه‌ای خوزستان که در سالیان متمادی نقش‌آفرینی کردند ادامه‌داد: اگر رسانه‌ها نباشند شایعات رواج می‌یاید و مردم را با بحران های فکری و ذهنی روبه‌رو می‌کنند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خوزستان در ادامه از تلاش‌های مستمر اصحاب رسانه به خصوص ایرنا در پوشش مناسب دور دوم سفر ریاست جمهوری و هیات دولت به خوزستان قدردانی کرد و افزود: استقبال کم‌نظیر مردم از رییس جمهوری مردمی و انقلابی، مدیون کار رسانه‌ای اصحاب رسانه و ارتباطات جمعی بود.

طرفی به اهمیت حضور اصحاب رسانه در پوشش نشست‌های کاری استانداری خوزستان اشاره‌کرد و افزود: همه رسانه‌ها برای حضور در این نشست‌ها با حفظ اصل امانت‌داری آزاد هستند و ما از آن استقبال می‌کنیم.

وی با ابراز خرسندی از اینکه رسانه‌های متعهد برای رسالت اطلاع رسانی در کنار مجموعه استانداری بوده و هستند اظهارکرد: نقش رسانه‌ها در پوشش حوادث و رویدادهای اخیر برکسی پوشیده نیست.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خوزستان در ادامه از نقش برجسته خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان به رسانه رسمی دولت و نظام در پوشش خبری رویدادهای استان و انتقال منصفانه همراه با تعهد حرفه‌ای قدردانی کرد و افزود: ایرنا با احساس مسئولیت و حفظ اصل امانت‌داری، در راستای عمل به وظایف حرفه‌ای خود گام برداشته و استانداری خوزستان خود را موظف می‌داند همه لوازم و توان خود را برای حضور بیشتر خبرنگاران این رسانه در نشست‌های رسمی و کاری استانداری به کار گیرد.

طرفی در این نشست با استماع برخی دغدغه‌های خبرنگاران ایرنا برای ارتباط‌گیری با مسئولان و معاونان استانداری خوزستان و پوشش به هنگام رویدادهای استان گفت: روابط عمومی استانداری نهایت همکاری، هماهنگی و همراهی با خبرنگاران ایرنا برای پوشش رویدادهای مهم و تاثیرگذار استان را خواهد داشت و در این مسیر کوتاهی نخواهد نکرد.

طرفی گفت: ما قدردان زحمات و تلاش‌های خبرنگاران ایرنا که حضوری پررنگ و بی‌بدیل در پوشش خبری حوادث و رویدادهای خوزستان بوده و هستیم و از هیچ اقدامی برای بهبود فرایند اطلاع رسانی و جامعه هدف که مردم هستند دریغ نخواهیم کرد.

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خوزستان سپس از اتاق خبر ایرنا خوزستان بازدید و با خبرنگاران دیداری صمیمانه داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha