۱۰ هزار میلیارد ریال برای تهیه بُرش‌های استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور پیش‌بینی شد

شهرکرد- ایرنا- مسوول بُرش‌های استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور گفت: ۱۰ هزار میلیارد ریال از اعتبارات ۱۴۰۲ در جدول شماره ۹ ردیف ۹۶ برای تهیه بُرش‌های استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا باقری شامگاه سه‌شنبه در پایان شست بررسی بُرش استانی نقشه فرهنگی کشور در چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگاران تاکید کرد: بُرش‌های استانی ذیل نقشه مهندسی فرهنگی کشور تاکنون در ۱۲ استان تهیه، تدوین و رونمایی شده است.

وی افزود: تدوین بُرش‌های استانی ۱۹ استان باقی‌مانده از جمله چهارمحال و بختیاری تا ۲ ماه آینده تکمیل و وارد مرحله اجرایی می‌شود.

باقری تصریح کرد: انسجام‌بخشی، یک‌نواخت کردن، هماهنگی بودجه‌های فرهنگی، جلوگیری از موازی‌کاری و اجرای صحیح برنامه‌ها و فعالیت‌هایی فرهنگی مهم‌ترین هدف تدوین بُرش‌های استانی در این طرح است.

وی یادآور شد: در این سند مسائل اولویت‌دار فرهنگی و اجتماعی هر استان انتخاب و ذیل آن‌ها برنامه‌ها و طرح‌های فرهنگی تعریف و از سوی دستگاه‌های اجرایی مرتبط و بخش مردمی اجرا و نظارت می‌شود.

باقری اظهار داشت: سهم استان‌ها در نقشه مهندسی فرهنگی کشور به تناسب برنامه‌های پیشنهادی و حجم کار اجرا شده مشخص و توزیع می‌شود.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری ۱۱ شهرستان با نزدیک به یک میلیون نفر جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha