دستبند پلیس بر فعالیت‌های مجرمانه ۱۹۸ سارق و مالخر در کرمانشاه پایان داد

کرمانشاه - ایرنا - فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری ۱۹۸ سارق حرفه ای و مالخر سابقه دار با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، سردار «مهدی حاجیان» در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این ۱۹۸ سارق و مالخر در نتیجه تلاش شبانه روزی پلیس، انجام گشت زنی های هدفمند و تیزهوشی ماموران پلیس دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی همچنین با اشاره به کشف ۳۰۳ فقره سرقت از افراد دستگیر شده، ادامه داد: در بازرسی های انجام شده از مخفیگاه سارقان و مالخران، تعداد قابل توجهی اموال مسروقه کشف و تحویل مالباختگان شد.

سردار حاجیان در پایان با اشاره به انهدام ۲ باند حرفه ای سرقت، یادآوری کرد: مقابله با پدیده سرقت و افراد سارق و مالخر به عنوان یکی از مطالبات شهروندان همواره در دستور کار پلیس قرار داشته است.

بیش از ۱۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین کشف شد

فرمانده انتظامی قصرشیرین از کشف ۱۲ هزار و ۴۷۰ لیتر فراورده های سوختی قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران انتظامی قصرشیرین در ۷ روز ابتدایی خرداد با گشت های هدفمند موفق به شناسایی چند دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق در این شهرستان و حوالی پایانه مرزی خسروی شدند.

سرهنگ «ایمان مرادی» اظهار داشت: در بازرسی های انجام گرفته از ۹ دستگاه خودرو و ۲۱ دستگاه موتور سیکلت توقیفی مقدار ۱۲ هزار و ۴۷۰ لیتر مواد سوختی کشف شد.

وی یادآوری کرد: در همین رابطه پرونده هایی تشکیل و برای بررسی و صدور احکام لازم به مراجع قضائی ارسال شد.

عامل تیراندازی کرمانشاه در دام پلیس

ماموران پلیس امنیت عمومی در عملیاتی موفق به شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در شهر کرمانشاه شدند.

پس از وقوع تیراندازی منجر به جرح در حوزه کلانتری ۲۶ آزادگان، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی عامل تیراندازی در شهرک پردیس شده و وی را در عملیاتی غافلگیرانه پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کردند.

در این راستا پرونده ای تشکیل و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

کشف ۳۸ میلیارد ریال مرغ قاچاق در سرفیروزآباد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف ۲۸ هزار قطعه مرغ قاچاق و فاقد مجوز به ارزش ۳۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در بخش سرفیروزآباد خبر داد.

سرهنگ «علیرضا دلیری» اظهار کرد: مأموران انتظامی بخش سرفیروزآباد حین گشت زنی به چند دستگاه کامیون که در حال بارگیری مرغ از یک دامداری بودند مشکوک و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

وی خاطر نشان کرد: در بازرسی های انجام گرفته ۲۸ هزار قطعه مرغ که قصد قاچاق به شهرستان های مرزی و خروج از کشور را داشت، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه کارشناسان ارزش مرغ های قاچاق کشف شده را ۳۸ میلیارد و ۵۰۰ میلون ریال برآورد کرده‌اند، افزود: در این خصوص یک نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در اسلام آبادغرب

ماموران پلیس اسلام آبادغرب در عملیاتی موفق به دستگیری ۶ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در این شهرستان شدند.

پس از وقوع یک مورد درگیری و نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای اسلام آبادغرب تیمی از ماموران به سرعت در محل حاضر شدند.

ماموران پس از حضور در محل ضمن پایان دادن به درگیری ۶ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی را دستگیر کردند.

در این راستا پرونده ای تشکیل و افراد مصدوم نیز برای مداوا به مراکز درمانی منتقل شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha