۱۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۳۶
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85129612
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه همدان: دیپلماسی فعال دولت زمینه‌ساز رشد اقتصادی کشور است

همدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با قدردانی از دیپلماسی فعال دولت گفت: دولت در این شرایط سخت فعالیت‌های بسیار خوبی داشته که زمینه ساز رشد اقتصادی کشور است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله «حبیب الله شعبانی موثق» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه همدان افزود: این دیپلماسی می‌تواند در این شرایط دشوار، زمینه را برای رشد اقتصادی کشور فراهم کند و مورد تایید مقام معظم رهبری است.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری در جریانات اخیر به این فعالیت دیپلماسی نیز اشاره داشتند و امیدواریم هرچه زودتر اثرات مثبت اقتصادی آن در جامعه نشان داده شود.

امام جمعه همدان با قدردانی از آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور در ارسال نامه به دولت مبنی بر حل مساله مسکن گفت: این اقدام نشان می‌دهد که حوزه علمیه و روحانیت توجه جدی به مشکلات اقتصادی مردم دارند.

وی با قدردانی از عملکرد استاندار همدان در پیگیری مشکلات اقتصادی به ویژه حوزه مسکن ابراز امیدواری کرد: هرچه زودتر به خصوص در این فصل اجاره‌ها، تدبیری برای حل مساله مسکن اتخاذ شود.

وی افزود: استاندار همدان برنامه‌ای برای کنترل مساله اجاره بها و نیز برنامه سند چشم‌انداز سه ساله اقتصادی استان مطرح کردند که جای تقدیر دارد و امیدواریم با اجرای آن شاهد حل مشکلات باشیم.

آیت الله شعبانی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) افزود: تمام هدف امام (ره) تحقق اسلام در جامعه و به میدان آوردن دین و معنویت بود.

امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه امام راحل همواره نجات ملت‌های مستضعف از دست استکبار جهانی را مورد توجه می‌دانست، گفت: دعوت امام از امت و ملت برای قیام، در راستای مبارزه با جریان باطل و نا اهل بود.

وی افزود: مبارزه با زیاده خواهان، ویژه خواهان و اشرافیت همواره جزو اهداف امام بود و امروزه نیز باید مردم در مقابل نااهلان قاطعانه ایستادگی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان یادآور شد: مردم باید در مقابل نااهلان که با سیستم و ساختار اجتماعی به تبعیض‌های بیشتر و فقیر شدن محروم‌های جامعه و ثروتمند شدن سایرین منجر می‌شوند، برخورد کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha