۱۳ خرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۴۵
کد خبر: 85130660
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نهضت امام خمینی(ره) سرآغاز تحولات عظیمی در جهان و دنیای اسلام شد

اراک - ایرنا - فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: نهضت امام خمینی(ره) سرآغاز تحولات عظیمی در جهان و دنیای اسلام شد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی عصر شنبه در قرارگاه تابان نیروهای مسلح استان مرکزی افزود: بی تردید نهضت امام خمینی(ره) سرآغاز تحولات عظیمی در جهان و دنیای اسلام شد و امروز راهبرد حضرت امام(ره) برای جهان اسلام یک راهبرد قطعی و تعیین کننده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه امام خمینی(ره) با انقلاب اسلامی یک حرکت استثنایی، هویت ساز و تاریخ ساز رقم زد ،گفت: مهمترین شاخصه موفقیت حضرت امام(ه) تکیه بر قدرت خداوند و پشتوانه عظیم مردمی بود.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) عالم به زمان بود و اراده حق جویی و حق طلبی را در بین ملت ها طنین انداز کرد و توجه به مردم و خصوصا مستضعفین شاخصه مهم سیره حضرت امام(ره) بود، افزود: خط و مکتب امام خمینی(ره) خط دلدادگی به خداو توجه به مردم و حرکت در مسیر خدمت به مردم و رفع مشکلات آنها است که امروز باید مورد توجه قرار گیرد.

سردار کریمی تأکید کرد: روحیه خداباوری ، تحول خواهی، استکبار ستیزی، مردم باوری و عدالت خواهی مهمترین ویژگی های برجسته حضرت امام(ره) بود و مکتب امام خمینی(ره) امت ساز و تمدن ساز است و نیاز امروز بشریت مکتب امام راحل است.

وی با اشاره به اهداف راه اندازی قرارگاه تابان نیروهای مسلح بیان کرد: در راستای تکریم وابستگان نیروهای مسلح و خانواده های گرامی آنها قرارگاه تابان با حضور یگان های نظامی و انتظامی راه اندازی شده که تحول آفرینی در منزلت و معیشت اعضای وابسته مهمترین رویکرد این قرارگاه است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: تکریم، افزایش رضایتمندی و رفع مشکلات وابستگان از مهمترین اهداف قرارگاه تابان است و خوشبختانه با هم افزایی و مشارکتی که در همه بخش های نیروهای مسلح وجود دارد این اهداف با قوت دنبال می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha