۲۵ گروه جهادی برای اجرای طرح‌های فرهنگی در دریای مازندران ساماندهی شدند

ساری- ایرنا- معاون فرهنگی سپاه کربلای مازندران از حرکت نوآورانه دولت سیزدهم در اجرای طرح های فرهنگی در سواحل تجلیل کرد و گفت: امسال ۲۵ گروه جهادی در طرح دریای استان ساماندهی شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ سعید آهنگر روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی کنشگران فرهنگی سواحل در ساری با اشاره به مشکلات دیرینه سواحل که از فقدان اعتبار در رنج بود افزود: برای اولین بار با اقدام در خور تحسین دولت سیزدهم سال قبل ۱۷ میلیارد تومان بودجه اختصاصی برای طرح های دریای مازندران هزینه شد.
وی با تقدیر از اقدام موثر و ابتکاری معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران در نشست با حلقه های میانی و گروههای جهادی برای اجرای طرح های فرهنگی در سواحل یادآور شد: تامین وپرداخت به موقع حقوق ناجیان غریق در سواحل دریا با حمایت استانداری مازندران طی سال گذشته بیانگر احساس مسوولیت دولت سیزدهم در این حوزه است.
سرهنگ آهنگر اظهار کرد: استانداری مازندران در اقدامی بی سابقه طی دودهه گذشته، اجرای طرح های فرهنگی را برای مسافران دریا عملیاتی کرد که با استقبال گسترده مردم مواجه شد.
این مسوول فرهنگی گفت: امسال با حضور ۲۵ گروه جهادی فرهنگی طرح های موثر در حوزه امنیت اخلاقی و نشاط اجتماعی در سواحل دریای مازندران اجرا خواهد شد.
وی با تاکید بر کیفی سازی برنامه های فرهنگی در سواحل خاطر نشان کرد: نوآوری در طرح‌های فرهنگی با المان‌های فرهنگ بومی دیار علویان با جدیت پیگیری خواهد شد.
معاون فرهنگی سپاه کربلای مازندران گفت: اجرای طرح های فرهنگی دریا با رویکرد مردمی نیاز و مطالبه مسافران است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha