امام جمعه بیرجند: اقدامات زیرساختی دولت مایه امیدواری است

بیرجند - ایرنا - نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: اینکه اهمیت کارهای زیرساختی دولت سیزدهم به صورت علمی برای مردم تبیین شود، امیدبخش است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز یکشنبه در دیدار رئیس، مدیران و پیشکسوتان سازمان جهاد کشاورزی استان به مناسبت هفته جهاد کشاورزی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب درخصوص توسعه انواع تولیدات اما به صورت دانش بنیان افزود: آنچه در این کمتر از ۲ سال در دولت سیزدهم انجام شده، تبیین نمی‌شود یعنی اهمیت کارهایی که برای آینده زیرساخت است و اثرات آن خودش را نشان می‌دهد به صورت علمی برای مردم تحلیل کردن، مایه امیدواری است.

وی با اشاره به موفقیت دولت سیزدهم در ارتباط با کشورهای همسایه و اسلامی، حذف دلار و عضویت دائم ایران در سازمان همکاری شانگهای گفت: بسیاری از مشکلات خودساخته سیاسی و فرهنگی مربوط به افراد و جریانات است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: از دشمن بیرونی کاری ساخته نیست، او به وسیله اشخاص اقدامات خود را انجام می‌دهد و حتی صهیونیست‌ها در برخی رسانه‌ها تصریح می‌کنند که از فلان جریانات پشتیبانی می‌کنیم چون جزو ذخایر ما در ایران هستند که خیلی مایه شرمندگی است.

وی همچنین گفت: همواره مساله کشاورزی به عنوان یک ضرورت در جامعه بشری بوده اما شرایط امروز جهان ویژه است به‌ طوری که سرنوشت را رقم می‌زند و این هم مساله‌ای نیست که منحصر به ایران باشد بلکه مساله جهانی است.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی افزود: زمستان سال گذشته حدود ۶۸ هزار نفر در کشورهای پر ادعای غرب بر اثر سرما و گرسنگی فوت کردند بنابراین سرنوشت فردای ایران اسلامی در کنار بقیه کشورهای بین‌المللی روی این مسائل (کشاورزی و تامین غذا) تعیین می‌شود لذا مساله از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه ایران کشوری ویژه، دارای چهار فصل و استعدادهای خاص رو زمینی و معدنی است گفت: اینکه همواره دشمنان سعی می‌کنند فرصت را از مردم بگیرند به جهت همین استعدادهای نیروی انسانی و منابع طبیعی ایران است.

امام جمعه بیرجند در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی نه فقط برای ملت ایران که برای تمام بشریت است افزود: امروز دنیا یک کف دست است و تغییراتش شامل انواع و اقسام مسائل می‌شود و سریع هم سرایت می‌کند.

وی اظهار کرد: بسیاری از حرکت‌ها که در کشورهای غربی مشاهده می‌کنید برای رسیدن به عدالت است بنابراین شرایط مساعد است و گوش بشر باز شده و می‌توان با آنها حرف زد.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی گفت: صاحبنظران کشورهای غربی تصریح می‌کنند که سلطه آمریکا و کشورهای اروپایی تمام شده و این هنر صبر و حوصله مردم و ارزش‌های انقلاب و امامین انقلاب بوده است.

وی افزود: دورانی که فقط به گوشه‌ای از دنیا یک تَشر می‌زدند و نظام و دولت را عوض می‌کردند، به پایان رسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha