۲۴ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۰۴
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85140260
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مالکان ۶۸ اسب برای هفته هشتم کورس بهاره گنبدکاووس نام‌نویسی کردند

گنبدکاووس- ایرنا- رئیس هیات سوارکاری گنبدکاووس گفت: مالکان ۶۸ رأس اسب از ۲ نژاد «ترکمن و تروبرد» برای شرکت در هفته هشتم مسابقات کورس اسبدوانی بهاره این شهرستان نام‌نویسی کردند.

بهروز نیازی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هفته هشتم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس عصر فردا پنجشنبه با حضور علاقمندان به این رشته ورزشی در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: کمیته برگزاری مسابقات اسبدوانی بهاره گنبدکاووس برای اسب‌ها، مربیان و چابکسواران برتر هفته هشتم این رخداد ورزشی که قرار است در هفت کورس شامل چهار دور هزار متری و سه دور هزار و ۶۰۰ متری برگزار شود، هفت میلیارد و ۱۰۹ میلیون ریال جایزه نقدی پیش‌بینی کرده است.

نیازی ادامه داد: نخستین کورس مسابقات هفته هشتم رأس ساعت ۱۴ و آخرین دور آن نیز ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه برگزار می‌شود.

رییس هیات سوارکاری گنبدکاووس همچنین با اشاره به شروع مسابقات اسبدوانی کورس بهاره «بندرترکمن» از سه هفته پیش ادامه داد: مطابق برنامه‌ریزی انجام شده، مسابقات این شهرستان ساحلی گلستان هر هفته روز جمعه و مسابقات گنبدکاووس نیز هر هفته روز پنجشنبه برگزار می‌شود.

مسابقات اسبدوانی در شهرستان ۴۱۱ هزار نفری گنبدکاووس که از آن به‌عنوان پایتخت سوارکاری کشور یاد می‌شود، سال‌هاست که در قالب کورس بهاره و پاییزه باحضور جمع زیادی از علاقه‌مندان به این رشته ورزشی برگزار می‌شود.

مسابقات سوارکاری در بین مردم گلستان بویژه ترکمن‌ها علاقمندان زیادی دارد و این رخداد ورزشی بیش از یک دهه است علاوه بر گنبدکاووس در ۲ شهرستان آق‌قلا و بندرترکمن این استان نیز برگزار می‌شود.

اسب‌های برتر مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس مشخص شدند

۹ میلیارد ریال جایزه برای اسب‌های برتر هفته هفتم کورس گنبد تعیین شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha