۲۸ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۲۸
کد خبرنگار: 5476
کد خبر: 85143684
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عدم توسعه صنایع پایین دستی و بالادستی چالش شهرستان خدابنده است

زنجان - ایرنا - فرماندار خدابنده گفت: عدم توسعه صنایع بالادستی و پایین‌دستی در شهرستان خدابنده به عنوان یکی از چالش‌های تاثیرگذار در بحث آسیب‌های اجتماعی است.

جواد تاراسی روز یکشنبه در گفت‌‎‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در حوزه آسیب‌های اجتماعی باید به صورت برنامه‌ریزی شده عمل و عواملی که موجب بروز این مسائل می‎‌شود را برطرف کرد.

وی با اشاره به اینکه مشکلات ناشی از بیکاری و اقتصاد ضعیف موجب گرایش جوانان به آسیب‌های اجتماعی می‎‌شود، اضافه کرد: شهرستان خدابنده نیز با این موضوعات درگیر است.

فرماندار خدابنده به عدم توسعه صنایع بالادستی و پایین‌دستی در شهرستان خدابنده به عنوان یکی از چالش‌های تاثیرگذار در بحث آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و افزود: طبق بررسی‌ها اغلب افراد مسن این شهرستان مشغول شغل کشاورزی هستند و جوانان رغبتی به این موضوع ندارند.

وی اضافه کرد: علت عدم تمایل جوانان به شغل کشاورزی سنتی بودن آن و نبود ارزش افزوده برای فعالیت در این شغل است که در این حوزه باید به سمت جذب سرمایه‌‎گذار رفت.

تاراسی در ارتباط با اقدامات شهرستانی در حمایت از کشاورزان گفت: تا کنون ۱۰ فقره زمین چمن مصنوعی در نقاط مختلف خدابنده تحویل داده شده است.

وی تصریح کرد: این آمادگی وجود دارد که ۱۶ تا ۲۰ زمین چمن دیگر با بیش از هشت میلیارد تومان از محل اعتبارات وزارت نفت به روستائیان تحویل شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha