۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۴۱
کد خبرنگار: 5476
کد خبر: 85154431
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پایگاه ویژه برای دانش‌آموزان نخبه زنجانی ایجاد شد

زنجان- ایرنا - معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از ایجاد پایگاه ویژه برای دانش‌آموزان نخبه خبر داد و گفت: همچنین برنامه‌ای نیز با محوریت مدارس سمپاد برای تشکل‌های دانش‌آموزی و گروه‌های جهادی در نظر گرفته شد.

به گزارش ایرنا، حسین میرزایی روز چهارشنبه در آیین افتتاح برنامه‌های اوقات فراغت آموزش و پرورش استان زنجان در ابهر، افزود: آموزش های تربیتی برای دانش‌آموزان باید به صورتی ارایه شود که برای این سن جذاب باشد.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌ها و اهداف اصلی اداره کل آموزش و پرورش در اجرای برنامه‌های تربیتی ایجاد جذابیت در برنامه‌های اوقات فراغت است، اضافه کرد: عدالت تربیتی و ایجاد امکان بهره‌مندی دانش‌آموزان از این برنامه‌ها در نقاط مختلف استان از دیگر اولویت‌های آموزش و پرورش است.

میرزایی با بیان اینکه در اجرای برنامه‌های تابستانی بحث اجرای سند تحول بنیادین در سطوح مختلف در حال انجام است، افزود: یکی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب همین موضوع بوده که در آموزش و پرورش نیز بر آن به صورت ویژه توجه شده است.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه در شهرستان ابهر ۹۰ پایگاه دانش‌آموزی اوقات فراغت پیش‌بینی شده است، اضافه کرد: این پایگاه‌ها شامل فضاهای مدارس، کانون‌ها، دارالقرآن و سالن‌های ورزشی است.

میرزایی ادامه داد: پرورش استعدادهای دانش آموزان و تأمین زیر ساخت های لازم برای رشد، کشف و شکوفایی استعدادهای آنها در زمینه‌ های مختلف علمی، ورزشی، فرهنگی و قرآنی از جمله اهداف آموزش و پرورش در اجرای این برنامه‌هاست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha