۱۱ تیر ۱۴۰۲، ۸:۵۸
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85157111
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهرستان طارم پوشیده از ابر و مه آلود است

۱۱ تیر ۱۴۰۲، ۸:۵۸
کد خبر: 85157111
شهرستان طارم پوشیده از ابر و مه آلود است

زنجان - ایرنا - کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی زنجان گفت: هم اکنون آسمان اغلب مناطق این استان صاف و شهرستان طارم پوشیده از ابر و مه آلود است.

حسین سلطانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه از بعدازظهر امروز وزش باد همه مناطق استان را در بر می گیرد افزود: سرعت وزش باد در روزهای پایانی هفته جاری به حد شدید و نسبتا شدید خواهد رسید.

وی یادآورشد: شرایط جوی طی روزهای آینده پایدار است و بارشی برای استان پیش بینی نشده است.

سلطانی با اشاره به اینکه هم اکنون هوای خنکی در استان حاکم است، اظهار داشت: طی روزهای آینده دمای هوا نقاط مختلف استان افزایش خواهد یافت.

وی، دمای هوای فعلی زنجان را ۱۹ درجه سانتیگراد ذکر کرد و اظهار داشت: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت سه درجه افزایش یافته است.

سلطانی با اشاره به میزان نوسان دمای هوای شهرهای مختلف استان، خاطرنشان کرد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای هوای زنجان ۱۳ و ۳۲ درجه، ابهر ۱۵ و ۳۲ درجه، خرمدره ۱۴ و ۲۹ درجه، آببر ۲۰ و ۳۲ درجه، سلطانیه ۱۴ و ۳۲ درجه، قیدار ۱۴ و ۳۰ درجه و ماهنشان ۱۹ و ۳۶ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که کارشناسان حرفه‌ای در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و در چهار ایستگاه دیگر نیز به طور ۱۲ ساعته مستقر هستند.

داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha