شهباز شریف: جنایات جنگی اسرائیل در جنین وجدان جهانیان را آزار می‌دهد

اسلام‌آباد - ایرنا - نخست وزیر پاکستان با سرزنش سکوت جامعه جهانی در قبال تداوم سرکوب و خشونت‌های خونین رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین گفت: آنچه اسرائیل مرتکب جنایات جنگی در اردوگاه جنین شده باعث آزار وجدان جهانیان است.

به گزارش امروز (پنجشنبه) ایرنا از روابط عمومی دفتر نخست وزیری پاکستان، "محمد شهباز شریف" امروز در حساب کاربری رسمی خود در توییتر نوشت: آنچه رژیم اسرائیل در کرانه باختری اشغالی مرتکب می‌شود، با تشویق سکوت جهانی و بدون توجه به عواقب آن، جنایات جنگی برای تمام اهداف عملی رژیم اشغالگر صهیونیستی است.

وی اظهار داشت: هیچ شکی نیست که شهادت ۱۳ فلسطینی از جمله پنج کودک در نتیجه تهاجم هوایی و زمینی ارتش رژیم اسرائیل به اردوگاه آوارگان جنین تنها یک آمار برای جامعه جهان است، اما بدانید این آسیب دیدگان نیز مردمی واقعی از گوشت و خونی هستند که به دلیل مطالبه حقوق اساسی خود قتل عام می شوند.

نخست وزیر پاکستان گفت: مشاهده مناظر دردناک از فرار هزاران پناهنده به دلیل حملات هوایی اسرائیل مجبور از اردوگاه جنین، وجدان جهانیان را آزار می دهد.

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان نیز دو روز پیش با صدور بیانیه‌ای یورش و تهاجم هوایی رژیم اشغالگر صهیونیستی در جنین را به شدت محکوم کرد و از جامعه بین المللی خواست از جنایات اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی جلوگیری و حقوق ملت فلسطین را تضمین کند.

نظامیان رژیم صهیونیستی از بامداد دوشنبه، شهر و اردوگاه جنین را از زمین و هوا مورد حمله و بمباران قرار دادند که در اثر آن ۱۳ فلسطینی شهید و ۱۱۷ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

این حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی با واکنش شدید نهادها و کشورهای اسلامی و عربی روبه‌رو شده و این کشورها جنایت آفرینی رژیم آپارتاید را نقض آشکار قوانین بین المللی دانسته و بر لزوم مقابله جامعه بین المللی با آن تاکید کردند.

بامداد دیروز (چهارشنبه) ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل مقاومت جانانه رزمندگان فلسطینی مجبور شد از اردوگاه جنین عقب نشینی کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha