۲۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۱۴
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85264507
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

همایش ورزش صبحگاهی در همدان برگزار شد

۲۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۱۴
کد خبر: 85264507
همایش ورزش صبحگاهی در همدان برگزار شد

همدان- ایرنا- همایش ۲ هزار نفری ورزش صبحگاهی غرب کشور امروز (جمعه) با حضور گروه‌های مختلف ورزشی به میزبانی شهر همدان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این همایش بزرگ ورزشی به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و با حضور مردان و زنان فعال در این رشته ورزشی برگزار شد.
شرکت کنندگان این مراسم مسیر میدان قائم تا بوستان ارم را با انجام حرکات ورزشی پیمودند.

همایش بزرگ ورزش صبحگاهی با همکاری اداره ورزش و جوانان استان همدان، معاونت توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور و با حضور مربیان مطرح و دارای مدرک ورزش صبحگاهی کشور انجام شد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان در این همایش گفت: ورزش صبحگاهی بهترین اقدام برای شروع فعالیت‌های روزمره است و عامل مهمی برای ایجاد و حفظ نشاط و شادابی فرد در طول روز محسوب می‌شود.

علی حقیقی بیان کرد: فعالیت ورزش‌های همگانی استان همدان بر اساس آمارها جزو استان‌های برتر کشور به شمار می‌رود و ورزش صبحگاهی همدان فعال‌ترین در غرب ایران است.

وی اضافه کرد: امروزه ورزش صبحگاهی به عنوان یکی از رشته‌های فعال در بین آحاد جامعه به طور روزانه گسترش می‌یابد.

این مسوول گفت: ورزش صبحگاهی نیاز به آموزش تخصصی ندارد و تمامی رده‌های سنی می‌توانند در این حوزه فعالیت داشته باشند.

همایش ورزش صبحگاهی در همدان برگزار شد

همایش بزرگ ورزش صبحگاهی بانوان خانه دار
همایش بزرگ ورزش صبحگاهی بانوان خانه دار (گرامیداشت هفته تربیت بدنی) نیز به همت معاونت ورزش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و همیاران محلات در چمن مصنوعی مجموعه شهید خادم همدانی برگزار شد.

این همایش بزرگ ورزش صبحگاهی با هدف توسعه ورزش شهروندی و همگانی برگزار شد و استقبال چشمگیر مادران و دختران را به همراه داشت.

این برنامه با حضور بیش از هزار و ۵۰۰ نفر از بانوان محله‌های شهرک مدنی، کوی خضر، شاهد، فرخ سرشت، کوی کوثر، کوی جنت، منوچهری، کوی زینبیه، کوی مزداگینه، جولان، دره مرادبیگ و ... در مجموعه ورزشی شهید خادم معاونت ورزش شهرداری همدان برگزار شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان نیز با اشاره به برگزاری پرشور همایش بزرگ ورزش صبحگاهی بانوان خانه دار همدانی ،اظهار داشت: ورزش شهروندی به واسطه ترویج فعالیت‌های بدنی در آحاد جامعه جزو سرمایه‌های مهم اجتماعی است.

هادی بلاغی افزود: برگزاری برنامه‌ها و رویدادهای مختلف فرهنگی ورزشی در قالب ورزش شهروندی در اقصی نقاط شهر همدان به ویژه نقاط کم برخوردار هدفگذاری شده و در حال انجام است.

وی اضافه کرد: توسعه ورزش در بین خانواده‌ها راهکاری اساسی در کاهش بیماری‌ها است و باتوجه به تغییر سبک زندگی مردم و گرایش به سمت زندگی ماشینی و آپارتمان نشینی، نیاز است تا ورزش را در بین آحاد جامعه گسترش دهیم.

بلاغی یادآور شد: نشاط و سلامت اجتماعی با ترویج فرهنگ ورزش در خانواده‌ها سیاست اصلی و کلان ورزش شهروندی شهرداری همدان است که باحمایت مدیریت شهری در سطح گسترده برنامه ریزی شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha