نمایشگاه مد و لباس اسلامی، ایرانی بانوان در کرمانشاه افتتاح شد

کرمانشاه- ایرنا- نمایشگاه مد و لباس اسلامی، ایرانی بانوان روز شنبه با حضور مسوولان و جمعی از مردم در مجتمع فرهنگی، هنری شهید آوینی کرمانشاه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این نمایشگاه با حضور پنج تولیدکننده لباس استانی و با شعار «ما پای خانواده ایستاده‌ایم» برای بازدید عموم در میدان غدیر کرمانشاه گشایش یافته است.

در این نمایشگاه تولیدکنندگان آخرین کارهای تولیدی خود را در زمینه پوشاک بانوان به نمایش گذاشته و تا ۲۶ تیر ماه صبح و عصر میزبان علاقه‌مندان به حوزه مد و لباس خواهند بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در حاشیه این نمایشگاه به خبرنگاران گفت: این گونه برنامه‌ها به شناسایی تولیدکنندگان عرصه حجاب می‌انجامد و تولیدکنندگان پس از شناسایی در اخذ مجوزهای قانونی برای تولید، توسط این اداره کل مورد حمایت قرار می‌گیرند تا بتوانند وارد حوزه اقتصاد شوند.

«علی صفدری» افزود: از پنج تولید کننده در این نمایشگاه چهار تولیدکننده تاکنون اقدامی برای اخد مجوز نکرده اند و هدف این نمایشگاه علاوه بر معرفی محصولات تولیدکنندگان، آشنایی این افراد با ضوابط موردنیاز برای تجاری‌سازی محصولات است. پس از کسب مجوز توسط تولیدکنندگان می‌توانیم برای آنها دوره‌های آموزشی برگزار کنیم.

وی ادامه داد: با اخذ مجوز، تولیدکنندگان می‌توانند از وام‌های کم بهره ماده ۱۶ برای اشتغالزایی استفاده کنند.
مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی کرمانشاه در پایان گفت: یکی از حداقلی‌ترین نتایج این نمایشگاه‌ها ارتباط مردمی است یعنی تولیدکنندگان از بازخورد مردم متوجه نیاز شهروندان خواهند شد و تولیدات خود را براساس نیاز همسان‌سازی خواهند کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha