ستاد اجرایی فرمان امام خراسان‌شمالی ۱۶۸ دستگاه سرمایشی توزیع کرد

بجنورد- ایرنا- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: این نهاد در قالب پویش "نسیم احسان" ۱۶۸ دستگاه سرمایشی بین نیازمندان نقاط مختلف استان توزیع کرد.

محمدنبی شکیبایی روز یکشنبه در حاشیه این آیین توزیع وسایل سرمایشی اظهارکرد: ۹۷ مورد پنکه به ارزش یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال و ۷۱ دستگاه کولر آبی به ارزش ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال توزیع شد.

وی افزود: خراسان شمالی گرمای بی سابقه ای را تجربه می کند و نیازمندان استان در این فصل نیاز فوری به وسایل سرمایشی دارند و این افراد توسط جهادگران شناسایی و وسایل سرمایشی به آنها هدیه داده شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) خراسان شمالی تصریح کرد: این ستاد برنامه های متنوعی را در راستای محرومیت زدایی، توانمندسازی و حمایت از مردم مناطق کم برخوردار به اجرا در می آورد و این رویه همچنان ادامه دارد.

وی در ادامه از راه اندازی قرارگاه تحول و توانمندسازی این نهاد به منظور اشتغالزایی و کاهش آسیب های اجتماعی در سه شهرستان این استان خبر داد و افزود: این قرارگاه در خانه های احسان شهرستان های بجنورد، شیروان و اسفراین و با همت بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) راه اندازی شد.

شکیبایی تصریح کرد: در قالب این طرح ظرفیت ها و توانمندی های بانوان، جوانان و شهروندان از ابعاد مختلف شناسایی می شود و این افراد را با مساعدت مالی و یا معرفی به دستگاه های ذیربط در جهت توانمندسازی اقدام می شود.

خراسان شمالی با جمعیت یک میلیون نفری در شمالشرق کشور واقع است که نیمی از آنها در مناطق روستایی ساکن هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha