تجمع اعتراضی نمازگزاران زنجانی در محکومیت اهانت به قرآن برگزار شد

زنجان - ایرنا- تجمع اعتراضی نمازگزاران زنجانی روز جمعه در محکومیت هتک حرمت به قرآن کریم پس از اقامه نماز جمعه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نمازگزاران زنجانی امروز با سر دادن شعار و در دست داشتن دستنوشته‌هایی هتک حرمت به قرآن کریم را محکوم کردند.

تجمع کنندگان در مصلای زنجان با شعارهایی همچون «الله اکبر»، «قرآن کتاب نور است، از دشمنی به دور است» و «در سایه ذلت مستکبران شیطان اهانت می‌کند به قرآن» خشم و انزجار خود را از این اقدام ابراز داشتند.

همچنین «خطوط قرمز ما پیغمبر است و اسلام»، «سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن»، «وصیت تمامی شهیدان پیروی از رهبری است و قرآن» و «شعار کوبنده ما همین است، قرآن تمام جان مؤمنین است» از دیگر شعارهایی بود که در محل اقامه نماز جمعه سر داده شد.

این اجتماع اعتراض‌آمیز امروز در سراسر استان برگزار شد و نمازگزاران در شهرهای مختلف اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و مقدسات اسلامی را محکوم کردند.

روز گذشته پناهنده عراقی‌الاصل که هشتم تیر در مقابل مسجد استکهلم سوئد با اهانت به قرآن کریم، ‌آن را آتش زده بود، بار دیگر با حمایت پلیس سوئد در مقابل سفارت عراق در استکهلم ضمن توهین به قرآن کریم، پرچم عراق را نیز آتش زد.

این اقدام خشم مسلمانان ساکن استکهلم را در پی داشت و امروز نیز نمازگزاران در نقاط مختلف کشور به این موضوع اعتراض کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha