فرماندار: یکهزار میلیارد ریال اعتبار عمرانی بین دستگاه‌های اجرایی سمنان توزیع شد

سمنان- ایرنا- فرماندار سمنان با تاکید بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات، گفت: یکهزار و ۱۰۹ میلیارد و ۵۱۰ میلیون ریال اعتبار بین دستگاه‌های اجرایی این شهرستان امسال ابلاغ و توزیع شد.

محمد بهرامی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ابراز کرد: یکهزار و ۱۰۹ میلیارد و ۵۱۰ میلیون ریال اعتبار بین ۴۲ دستگاه‌های اجرایی شهرستان سمنان توزیع و ابلاغ شد و دستگاه‌های اجرایی که اداره شهرستانی ندارند نیز شامل این ۴۲ دستگاه هستند و این دستگاه‌ها هم موظف هستند در زمینه جذب اعتبارات در شهرستان اهتمام داشته باشند.

فرماندار سمنان اضافه کرد: اعتبارات در قالب تملک دارایی به میزان ۵۲۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال، اعتبارات به صورت متوازن استانی ۴۵۸ میلیارد و و ۸۴۰ میلیون ریال، اعتبار متوازن ۲ به میزان ۹۰ میلیارد ریال، و از محل مالیات بر ارزش افزوده به میزان ۳۵ میلیارد ریال امسال بین ۴۲ دستگاه اجرایی در شهرستان سمنان توزیع شد.

بهرامی تصریح کرد: میزان اعتبار ابلاغی کمتر از ۱۰ درصد در قالب اعتبار استانی و بیش از ۹۰ درصد اعتبارات در قالب اعتبار ملی است و مدیران تا پایان سال مالی ۱۴۰۳ فرصت جذب اعتبارات را دارند و هر مدیری که بیشترین جذب در اعتبارات داشته باشد، به عنوان مدیر نمونه در استان مورد تقدیر قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین اعتبارات توزیعی در شهرستان سمنان مربوط به اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، راهداری و حمل و نقل جاده ای، ورزش و جوانان، آب و فاضلاب و شرکت شهرک‌های صنعتی است.

فرماندار: یکهزار میلیارد ریال اعتبار عمرانی بین دستگاه‌های اجرایی سمنان توزیع شد

فرماندار سمنان اظهار داشت: اعتبارات عمرانی سال ۱۴۰۲ شهرستان سمنان بر اساس ابلاغیه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و به استناد توزیع اعتبارات شورای برنامه ریزی استان، در بین دستگاه‌های شهرستانی توزیع شد.

بر پایه برآورد مرکز آمار ایران در سال ۱۴۰۰، استان سمنان با هشت شهرستان در مجموع ۷۵۷ هزار و ۲۰۰ نفر جمعیت دارد که از این شمار، بیش از ۲۰۰ هزار نفر ساکن مرکز استان هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha